Από τα μεσάνυχτα σήμερα ώς το πρωί της Τετάρτης η κυκλοφορία των οχημάτων με κατεύθυνση την Κόρινθο στο ύψος της Κακιάς Σκάλας θα διεξάγεται από την Παλαιά Εθνική Οδό, λόγω εργασιών αναβάθμισης του εξοπλισμού των σηράγγων, όπως ανακοίνωσε η Ολυμπία Οδός. Η νυχτερινή πεντάωρη διακοπή μεταξύ των κόμβων Μεγάρων (χιλιομετρική θέση 39,9) και Κινέτας (χιλιομετρική θέση 56,6) θα επαναληφθεί και από τα μεσάνυχτα της Τετάρτης και της Πέμπτης.