Συγκέντρωση ενάντια στη νέα συμφωνία μεταξύ δανειστών και κυβέρνησης πραγματοποιήθηκε χθες μπροστά από τη Βουλή, με πρωτοβουλία της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ενώ δυναμική παρουσία είχε και η Νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ με κεντρικό σύνθημα "Οχι στη συμφωνία - Μνημόνιο, Όχι στο πραξικόπημα". Το "Όχι" ξεχώριζε και στα πανό της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, όπου κυριαρχούσε το αίτημα της εξόδου από την Ε.Ε., ενώ στη διαδήλωση συμμετείχαν επίσης η αναρχοσυνδικαλιστική πρωτοβουλία Ροσινάντε, η ΟΚΔΕ, το ΕΕΚ, η ΔΕΑ, το ΕΠΑΜ, η ΑΔΕΔΥ, η συνδικαλιστική παράταξη ΜΕΤΑ, αλλά και βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ όπως ο Μιχάλης Κριτσωτάκης.
Στην ανακοίνωσή της η Νεολαία ΣΥΡΙΖΑ ανέφερε για τη συμφωνία: "Καμία εύκολη επιλογή δεν ανοίγεται μπροστά μας. Δεν μπορούμε, όμως, να πάμε πίσω από τις βαθιές ριζοσπαστικές τομές που έχουμε ανάγκη: τη ρήξη με τις πολιτικές της λιτότητας, την ανάκτηση της εργασίας, την παιδεία στα μέτρα των αναγκών μας κι όχι των κερδών τους, τον ριζικό εκδημοκρατισμό του κράτους, την αναδιανομή πλούτου και ισχύος προς τα κάτω". Εντύπωση προκάλεσε πάντως κατά τη διαδήλωση η πρωτοβουλία μιας γυναίκας να κάψει μπροστά στους φωτορεπόρτερ σημαία του ΣΥΡΙΖΑ.
Κ.Θ.Π