Πέσαν...και τα τσιμέντα χθες με την ανακοίνωση του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης ότι θέτει σε δημόσια διαβούλευση το νομοσχέδιο για το νέο πάγιο σύστημα αξιολόγησης στο Δημόσιο, 5 μόλις ημέρες πριν τις εκλογές!Ο κ. Μητσοτάκης, ο οποίος είχε δημοσιοποιήσει από τις 22 Δεκεμβρίου τους βασικούς άξονες του νέου συστήματος, προέβη σ' αυτήν την κίνηση, σύμφωνα με δήλωσή του, προκειμένου να είναι συνεπής στις δεσμεύσεις του!! "Έχοντας ρητά δεσμευτεί από τον Απρίλιο του 2014 ότι στις αρχές του 2015 θα πρότεινα ένα ολοκληρωμένο σύστημα αξιολόγησης που θα αντικαθιστούσε το ισχύον μεταβατικό και θεωρώντας ότι η διοίκηση έχει συνέχεια, κάνω σήμερα πράξη αυτήν μου τη δέσμευση", ανέφερε στη δήλωσή του ο υπουργός. Απορίας άξιο ποιον βαθμό επαφής με την πραγματικότητα έχει μια τέτοια ενέργεια, ως το κύκνειο άσμα, μάλιστα, του κ. Μητσοτάκη στη θέση του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης.
Ν.ΜΟΡΦ.