Live τώρα    
Με ΠΝΠ αποδίδεται η εκλογική αποζημίωση
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Με ΠΝΠ αποδίδεται η εκλογική αποζημίωση

Αποδεσμεύονται από τους λογαριασμούς των δήμων οι εκλογικές αποζημιώσεις του 2014 και του 2012 των δημοτικών υπαλλήλων και στο επόμενο διάστημα αναμένεται να τους αποδοθούν. Η απόφαση ελήφθη μετά από Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου (ΠΝΠ) που υπεγράφη την Τετάρτη από το υπουργικό συμβούλιο, τον πρωθυπουργό και τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και δίνει λύση στο πρόβλημα, καθώς λόγω χρεών των δήμων στην εφορία οι εκλογικές αποζημιώσεις ήταν δεσμευμένες και στις 31.12.2014 επεστράφησαν ως μη καταβληθείσες στα κρατικά ταμεία

Με την ΠΝΠ προβλέπεται ότι "χρηματοδοτήσεις Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ) για την καταβολή εκλογικής αποζημίωσης σε υπαλλήλους τους δεν συμψηφίζονται με οφειλές των φορέων αυτών προς το Δημόσιο και τα ασφαλιστικά ταμεία και τα νομικά πρόσωπα του ευρύτερου δημόσιου τομέα, από οποιαδήποτε αιτία, και είναι ακατάσχετες".

H ΠΟΕ-ΟΤΑ αναμένεται να αναστείλει την απεργία-αποχή από τις εργασίες προετοιμασίας και διεξαγωγής των εκλογών της 25ης Ιανουαρίου. Η εκλογική αποζημίωση των 223 ευρώ μεικτά αφορά 31.000 δημοτικούς υπαλλήλους.

ΗΛΕΚΤΡΑ ΒΙΣΚΑΔΟΥΡΑΚΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0