Ενοχή για τον πρώην υπουργό Εσωτερικών της Κύπρου Ντίνο Μιχαηλίδη και τους άλλους τέσσερις συγκατηγορουμένους του πρότεινε χθες η εισαγγελέας στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων όπου διεξάγεται η δίκη για τις μίζες από την προμήθεια των ρωσικών αντιαεροπορικών TOR M1 επί υπουργίας Άκη Τσοχατζόπουλου.
Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, εμβάσματα ύψους εκατομμυρίων ευρώ, μετά από τις συνήθεις δαιδαλώδεις διαδρομές μέσω εξωχώριων εταιρειών, εντοπίστηκαν σε τραπεζικό λογαριασμό του υιού Μιχαηλίδη (σ.σ.: είναι επίσης κατηγορούμενος στην ίδια υπόθεση), τον οποίο διατηρούσε από κοινού με τον πατέρα του.
Η εισαγγελέας στην αγόρευσή της υιοθέτησε την κατάθεση - "φωτιά" του Νίκου Ζήγρα, ο οποίος, προκειμένου να τύχει των ελαφρυντικών που προβλέπει ο νόμος, μετά τον εξάδελφό του Α. Τσοχατζόπουλο, "έδωσε" και τον Κύπριο πρώην αξιωματούχο. "Δεν ήταν ένας αθώος άνθρωπος. Ήταν δεξί χέρι, εξ απορρήτων του πρώην υπουργού, επωφελήθηκε και αυτός τα μέγιστα. Κανείς δεν έβαλε το κεφάλι του στον ντορβά δωρεάν. Έδωσε τους υπόλοιπους και πήρε ελαφρυντικό. Ανθρώπινο" είπε η εισαγγελέας για τον Ν. Ζήγρα, ο οποίος, αν και καταδικάστηκε σε πολυετή κάθειρξη, είναι εκτός φυλακής με αναστολή.
Σύμφωνα με την εισαγγελική πρόταση εξάλλου, από κανένα στοιχείο ή έγγραφο που προσκόμισαν οι Ντίνος και Μιχάλης Μιχαηλίδης δεν προέκυψε ότι οι συναλλαγές που είχαν με τον Σύρο επιχειρηματία και κομβικό πρόσωπο της υπόθεσης που καταζητείται, Φουάντ Αλ Ζαγιάντ, ήταν νόμιμες.
Η εισαγγελέας, τέλος, υποστήριξε ότι οι κατηγορούμενοι τέλεσαν τα αδικήματα που τους καταλογίζονται μεθοδευμένα, τονίζοντας ότι "δεν επρόκειτο για περιστασιακή ιστορία, καθώς είχαν αποκτήσει υποδομή".