Αυστηροποίηση των ποινών στους ιδιοκτήτες καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος αποφάσισε χθες το δημοτικό συμβούλιο Αθηναίων με ευρεία πλειοψηφία. Ο βουλευτής της Ν.Δ. και δημοτικός σύμβουλος Θ. Πλεύρης ζήτησε εν όψει των εκλογών να μην συζητηθεί το θέμα, πρόταση που όμως δεν έγινε δεκτή από την πλειοψηφία. Με βάση την εισήγηση, "η ευθύνη για την επιβολή των ποινών μεταβιβάζεται από τη Διεύθυνση Εμπορίου και Ανάπτυξης στη διαπαραταξιακή Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, η οποία θα έχει πλέον και την αρμοδιότητα να αποφασίζει με πλειοψηφία δύο τρίτων για το οριστικό κλείσιμο καταστημάτων στην τρίτη κατά σειρά βεβαιωμένη παράβαση".
Για παραβάσεις όπως υπέρβαση αριθμού τραπεζοκαθισμάτων, κατάληψη κοινόχρηστου χώρου χωρίς άδεια, παράνομες κατασκευές θα τιμωρούνται την πρώτη φορά με αναστολή άδειας των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος για 5-10 μέρες, τη δεύτερη φορά για 10-20 μέρες και την τρίτη θα αναστέλλεται οριστικά η άδεια λειτουργίας.
Η.Β.