"Διαφωνούμε με την προσχηματική απεργία - αποχή, διότι αλλοιώνει το νόημα της διεκδίκησης και διαπαιδαγωγεί τους εργαζόμενους σε επικοινωνιακού τύπου κινητοποιήσεις", τονίζει η ΜΕΤΑ-ΟΤΑ απαντώντας σε εμπρηστική ανακοίνωση της πλειοψηφούσας παράταξης στην ΠΟΕ ΟΤΑ Συνδικαλιστική Ανατροπή που με επικεφαλής τον Θ. Μπαλασόπουλο αποφάσισε την απεργία - αποχή από τις εργασίες προετοιμασίας και διεξαγωγής των εκλογών ζητώντας να αποδοθεί άμεσα το εκλογικό επίδομα του Μαΐου του 2014 και σε μερικές περιπτώσεις των εκλογών του 2012.
"Για μας έχει μεγάλη σημασία ότι οι εκλογές της 25ης Ιανουαρίου προκλήθηκαν και από τους αγώνες του εργατικού - συνδικαλιστικού κινήματος για την ανατροπή της αντεργατικής και αντιλαϊκής πολιτικής και αυτών που την εφαρμόζουν. Δεν θα γίνουμε λοιπόν εμείς αυτοί που θα δώσουν το δικαίωμα παραμονής τους, έστω και για μία ημέρα", απαντά η ΜΕΤΑ-ΟΤΑ εξηγώντας: "Το ότι διαφωνήσαμε με τον προσχηματικό τρόπο αντίδρασης που επικοινωνιακά επέλεξε η Συνδικαλιστική Ανατροπή προκειμένου η ηγεσία και ο επικεφαλής της να είναι στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας, δεν σημαίνει ότι δεν είναι δίκαια τα αιτήματα του κλάδου σε ό,τι αφορά το ύψος της εκλογικής αποζημίωσης και τη μη καταβολή της ή ότι η παράταξη μας παραιτείται από τη διεκδίκησή τους και υποστέλλει τη σημαία του αγώνα. Αντίθετα, συνεχίζουμε να είμαστε στην πρώτη γραμμή του αγώνα και τα μέλη μας, όπως και το προηγούμενο διάστημα, θα συνεχίσουν να πρωτοστατούν σε όλες τις εργατικές και κοινωνικές μάχες".
"Θα παρακαλούσαμε την ηγεσία της Συνδικαλιστικής Ανατροπής να μην κρίνει εξ ιδίων τα αλλότρια. Τα μέλη του ΜΕΤΑ-ΟΤΑ, δεν συνωστίσθηκαν στην ουρά για κάποιο 'χρίσμα'", τονίζει η ΜΕΤΑ-ΟΤΑ καταλήγοντας: "Όμως, όπως έχουμε ξαναπεί: Λογαριάζουν χωρίς τον ξενοδόχο".
Να σημειωθεί ότι σήμερα αναμένεται η υπογραφή Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου του υπηρεσιακού υπουργού Εσωτερικών Μιχ. Θεοχαρίδη για την αποδέσμευση της εκλογικής αποζημίωσης από τους δεσμευμένους λογαριασμούς των δήμων, ώστε να καταβληθούν τα ποσά στους δημοτικούς υπαλλήλους.
ΗΛΕΚΤΡΑ ΒΙΣΚΑΔΟΥΡΑΚΗ