Live τώρα    
Αυξήσεις στους μισθούς τους αποφάσισαν οι Γερμανοί βουλευτές!
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Αυξήσεις στους μισθούς τους αποφάσισαν οι Γερμανοί βουλευτές!

Την ώρα που η κυβέρνηση του Βερολίνου έχει επιβάλει στυγνή λιτότητα στις χώρες του ευρωπαϊκού Νότου και έχει καθηλώσει του μισθούς των εργαζομένων στην ίδια τη Γερμανία με το πρόσχημα της ανταγωνιστικότητας, οι βουλευτές της συγκυβέρνησης Μέρκελ- SPD έκριναν πως είναι η κατάλληλη εποχή για να ανταμείψουν τους εαυτούς τους με γενναίες αυξήσεις στους μισθούς τους...

Σε μια προκλητική όσο και ανεύθυνη ενέργεια, οι βουλευτές του κυβερνητικού συνασπισμού ψήφισαν χθες αυξήσεις στους μισθούς των ομοσπονδιακών βουλευτών, οι οποίοι πλέον θα ανέρχονται σε 9.082 ευρώ μηνιαίως!

Η αύξηση θα δοθεί σε δύο δόσεις των 415 ευρώ, την 1η Ιουλίου 2014 και την 1η Ιανουαρίου 2015, με στόχο να εξισωθούν οι αποδοχές των βουλευτών μ' εκείνες των ανώτερων δικαστών. Στο εξής το ύψος των βουλευτικών αποδοχών θα καθορίζεται ανάλογα με τις διακυμάνσεις του "γενικού μισθού" στη χώρα, ενώ η βουλευτική σύνταξη περιορίζεται στο 65% (από 67,5%) των αποδοχών των εν ενεργεία βουλευτών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0