Live τώρα    
"Χρυσόψαρο"... η Νέσι / "Τέρας" του γλυκού νερού
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

"Χρυσόψαρο"... η Νέσι / "Τέρας" του γλυκού νερού

Η Νέσι, το διάσημο "τέρας" της λίμνης του Λοχ Νες στη Σκωτία, πιθανότατα δεν είναι παρά ένα τεράστιο ψάρι του γλυκού νερού, υποστηρίζει "ειδήμων" που πέρασε 24 χρόνια της ζωής του παρακολουθώντας τη γραφική λίμνη με σκοπό να λύσει το μυστήριο που έχει κατακτήσει τη λαϊκή φαντασία.

"Η υπόθεση που κάνουμε σήμερα είναι ότι πρόκειται για έναν μεγάλο γουλιανό. Αυτή είναι η πιθανότερη εξήγηση", δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ο 52χρονος Στιβ Φέλτχαμ, ο οποίος κατέχει μάλιστα μια θέση στο βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες ως ο άνθρωπος που έχει περάσει τα περισσότερα χρόνια παρατηρώντας τη λίμνη για να εντοπίσει το "τέρας"...

Οι γουλιανοί είναι ψάρια του γλυκού νερού που ζουν τουλάχιστον 30 χρόνια. Αν και σπανίως ξεπερνούν τα δυο μέτρα, είναι δυνατόν να φτάσουν ακόμη και τα τέσσερα και το βάρος τους να ξεπεράσει τα 400 κιλά. Τα ψάρια αυτά προέρχονται από την Ανατολική Ευρώπη, όμως οι πληθυσμοί τους επεκτάθηκαν σε όλη την ήπειρο μέσω των ποταμών. Σύμφωνα με τη θεωρία του Φέλτχαμ, μπορεί να τα εισήγαγαν στη Σκωτία κάτοικοι της περιοχής για να τα ψαρεύουν, αν και δεν υπάρχει κανένα επίσημο έγγραφο που να επιβεβαιώνει αυτήν την εκδοχή. "Αν το έκαναν αυτό, τα ψάρια μάλλον έφτασαν στην ωριμότητά τους τη δεκαετία του '30", την εποχή δηλαδή που τραβήχτηκαν οι πρώτες φωτογραφίες της Νέσι, λέει ο Φέλτχαμ.

Πριν από μια εικοσαετία, οι μαρτυρίες ανθρώπων που υποστήριζαν ότι είχαν δει το "τέρας" ανέρχονταν κάθε χρόνο σε 10-12, αλλά σήμερα οι... "εμφανίσεις" έχουν περιοριστεί σε μόλις μία τον χρόνο. Ο Φέλτχαμ παραδέχτηκε πάντως ότι υπάρχουν κι άλλες βάσιμες θεωρίες για τη φύση του "τέρατος" όπως ότι πρόκειται για έναν τεράστιο οξύρρυγχο ή ένα γιγαντιαίο χέλι...

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0