Live τώρα    
Θεμέλια στο τείχος της Ουγγαρίας
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Θεμέλια στο τείχος της Ουγγαρίας

Ένα ακόμη τείχος περιχαράκωσης και απομόνωσης υψώνεται στην Ευρώπη των "ανοιχτών συνόρων", της "ανεκτικότητας" και της "αλληλεγγύης" μετά το οικονομικό τείχος Βορά - Νότου και το τείχος περιφρόνησης της δημοκρατίας και της λαϊκής βούλησης.

Η "πρωτοβουλία" ανήκει στη δεξιά, λαϊκίστικη και ξενοφοβική κυβέρνηση της Ουγγαρίας, η οποία ξεκίνησε χθες να κατασκευάζει φράχτη κατά μήκος των συνόρων της με τη Σερβία, στην προσπάθειά της να σταματήσει την είσοδο παράτυπων μεταναστών στο ουγγρικό έδαφος από τα νότια, μολονότι η καγκελάριος της Γερμανίας Άνγκελα Μέρκελ έχει τονίσει ότι το τείχος αυτό "δεν έχει νόημα".

Δεκάδες χιλιάδες μετανάστες, κυρίως από τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, περνούν από τα Βαλκάνια για να φτάσουν στην κεντρική Ευρωπαϊκή Ένωση, διασχίζοντας την ΠΓΔΜ και τη Σερβία για να καταλήξουν στην Ουγγαρία και από εκεί να προωθηθούν σε άλλες χώρες του χώρου Σένγκεν.

Οι εργασίες για την κατασκευή του φράχτη, που θα έχει ύψος τέσσερα μέτρα και μήκος 175 χιλιόμετρα, ξεκίνησαν από το Μοράχαλομ, μια πόλη 180 χιλιόμετρα νοτιοανατολικά της Βουδαπέστης, μετέδωσε η δημόσια τηλεόραση Μ1.

Από τις αρχές του έτους έχουν φτάσει στην Ουγγαρία 70.000 μετανάστες. Πέρσι, καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς, είχαν καταγραφεί 43.000 μετανάστες. Οι περισσότεροι από αυτούς επιλέγουν να συνεχίσουν την πορεία τους για να εγκατασταθούν σε πλουσιότερες χώρες, όμως η ουγγρική κυβέρνηση "φοβάται" πως τα άλλα κράτη μπορεί να τους στείλουν πίσω στην Ουγγαρία. Τον περασμένο μήνα εμπόδισε μια τέτοια απόπειρα, προκαλώντας εντάσεις στις σχέσεις της με την Αυστρία.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0