Στη μάχη των προκριματικών του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος 2015 μπαίνει σήμερα το απόγευμα (7.00 μ.μ.) η εθνική ομάδα γυναικών στο μπάσκετ, που βρίσκεται στο Λουξεμβούργο και στην πρεμιέρα θα αντιμετωπίσει την Ολλανδία. Επόμενος αντίπαλος της εθνικής μας είναι αύριο (9.15 μ.μ.) το Λουξεμβούργο, ενώ την Κυριακή (4.45 μ.μ.) θα αντιμετωπίσει την Εσθονία.
Σε αυτή τη φάση των προκριματικών συμμετέχουν συνολικά 14 ομάδες, χωρισμένες σε τέσσερις ομίλους ως εξής: Α' Όμιλος Εσθονία, Ελλάδα, Ολλανδία, Λουξεμβούργο, Β' Όμιλος Βουλγαρία, Σλοβενία, Ελβετία, Γ' Όμιλος Βέλγιο, Πολωνία, Φινλανδία, Δ' Όμιλος Πορτογαλία, Ισραήλ, Γερμανία, ΠΓΔΜ.
Η σύνθεση της ελληνικής ομάδας: Δημητράκου Ζωή (Καϊσερί), Καλέντζου Δήμητρα (Παναθηναϊκός), Κοσμά Αφροδίτη (Αθηναϊκός), Λύμουρα Λολίτα (Αθηναϊκός), Νικολοπούλου Αγγελική (Πρωτέας Βούλας), Παπαμιχαήλ Πελαγία (Ραγκούσα), Σταμάτη Ευδοκία (Ελληνικό), Σωτηρίου Κατερίνα (UNB Ομπένας), Σπανού Άρτεμις (Κολέγιο Ρόμπερτ Μόρις), Σπυριδοπούλου Άννα (Σόλνα), Σκιαδοπούλου Φαίδρα (Τερψιθέα), Χατζηνικολάου Όλγα (Κάχα Ρουλάρ).