Θύμα... βομβαρδισμού τριπόντων έπεσε ο ΠΑΟΚ στο Ρέθυμνο! Οι Κρητικοί επικράτησαν εύκολα με το εντυπωσιακό 88-65, έκαναν το 2-0 στη σειρά και πήραν πανηγυρικά την πρόκριση για τα ημιτελικά της Μπάσκετ Λιγκ - ΟΠΑΠ! Να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη φορα στην ιστορία που το Ρέθυμνο προκρίνεται στις τέσσερις καλύτερες ομάδες της μεγάλης κατηγορίας...
Οι παίκτες του Θανάση Γιαπλέ ήταν εύστοχοι από τα 6,75μ. έχοντας 15/35 (43%), ενώ ασταμάτητος ήταν ο Κάρτερ με 25π. και 6/8 τρίποντα! Πολύ καλοί ήταν και οι Προύιτ Χορν - Πέτγουεϊ. Από τον ΠΑΟΚ, που έπαιξε χωρίς ψυχολογία, ξεχώρισε μόνο ο Χάτσερ (20π.) και κατά δεύτερο λόγο ο Κασελάκης. Τα δεκάλεπτα: 27-21, 50-29, 65-47, 88-65.
Το Ρέθυμνο θα συναντήσει στους "4" τον νικητή των αναμετρήσεων Ολυμπιακού - Απόλλωνα Πάτρας.
* Ο Άρης ισοφάρισε τη σειρά των αναμετρήσεών του με τον Πανιώνιο, καθώς νίκησε με 75-66 στη Θεσσαλονίκη. Η ομάδα του Βαγγέλη Αγγέλου ήταν πολύ καλή στο πρώτο δεκάλεπτο με κορυφαίο τον Βεργίνη, αλλά στη συνέχεια ο Πανιώνιος ανέβασε την απόδοσή του και ισορρόπησε (33-32 το ημίχρονο). Οι γηπεδούχοι συνέχισαν να έχουν τον έλεγχο στο ματς (58-49 στο 33'), αλλά "σκληρό καρύδι" ο Πανιώνιος απείλησε και πάλι (63-60 2' πριν τη λήξη). Στο φινάλε ο Άρης ήταν ψύχραιμος από τη γραμμή των βολών και επικράτησε 75-66.
Οι πρώτοι σκόρερ: Πελεκάνος 13, Βεργίνης 15, Τσιάρας 10, Πάσαλιτς 10 - Μπατής 14, Γιάνκοβιτς 14. Τα δεκάλεπτα: 24-13, 33-32, 54-45, 75-66.
Οι δύο ομάδες θα αναμετρηθούν και πάλι αύριο (5.30 μ.μ.) στη Νέα Σμύρνη.
* Σήμερα παίζουν Ίκαρος Καλλιθέας - Παναθηναϊκός (5.00 μ.μ.) και Απόλλων Πάτρας - Ολυμπιακός (8.00 μ.μ.).