Σύμφωνα με τις πληροφορίες που προκύπτουν, μετά τη διαδικασία υπεράσπισης του "φακέλου" της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, που έγινε χθες το πρωί στην Επιτροπή Αδειοδοτήσεων της ΕΠΟ, το κλίμα ήταν πολύ αρνητικό για τους "πράσινους", ενώ ανάλογα προβλήματα αντιμετωπίζει και ο ΠΑΣ Γιάννινα.
Οι "φάκελοι", που έχουν κατατεθεί εδώ και δύο μήνες, κρίθηκαν ελλιπείς και αν δεν υπάρξει κάποια… έκπληξη και η τελική απόφαση είναι και τους δύο αρνητική, τότε η Ξάνθη θα είναι η πέμπτη ομάδα που θα αγωνιστεί στην Ευρώπη. Για να γίνει βέβαια αυτό θα πρέπει και η απόφαση της αρμόδιας επιτροπής εφέσεων (στην οποία προφανώς θα προσφύγουν Παναθηναϊκός και ΠΑΣ Γιάννινα) να είναι επίσης αρνητική.
Απούσα από την όλη διαδικασία είναι η ΠΑΕ Άρης, που δεν θα παραστεί ούτε τις επόμενες ημέρες. Οι "κίτρινοι" υποστηρίζουν ότι, από τη στιγμή που ο Άρης έχει υπαχθεί στο άρθρο 99 (δηλαδή υπό καθεστώς προστασίας απέναντι στους πιστωτές του) και δεν μπορεί να πάρει αδειοδότηση, δεν υπάρχει και λόγος παρουσίας του στην όλη διαδικασία. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι αρνητική είναι η εισήγηση της επιτροπής και για τον ΟΦΗ.
Όλες οι εκκρεμότητες, ακόμα και στο δευτεροβάθμιο όργανο αδειοδότησης, θα πρέπει να έχουν τελειώσει μέχρι την Κυριακή 2 Ιουνίου, ημέρα στην οποία τελειώνουν τα "πλέι οφ", καθώς τη Δευτέρα 3 Ιουνίου η ΕΠΟ θα πρέπει να δηλώσει στην ΟΥΕΦΑ τις ομάδες που θα πάρουν μέρος στα Κύπελλα Ευρώπης τη νέα σεζόν. Η ΕΠΟ πήρε παράταση, καθώς αρχικά θα έπρεπε να έχει δηλώσει τις ομάδες το αργότερο μέχρι την Παρασκευή 31 Μαΐου.
Σε περίπτωση που μια ΠΑΕ οριστικά δεν αδειοδοτηθεί, τότε της αφαιρείται το δικαίωμα της ευρωπαϊκής συμμετοχής, ενώ παίζει κανονικά στην Σούπερ Λιγκ. Ωστόσο, υφίσταται περιορισμό μετεγγραφών, καθώς θα μπορεί να αποκτήσει μόνο 3 για παίκτες άνω των 24 χρόνων και να κάνει μόνο 4 ανανεώσεις (ο αριθμός μετεγγραφών κάτω των 24 είναι "ελεύθερος"). Βέβαια τα πράγματα πριν από ένα χρόνο ήταν ακόμη χειρότερα, αφού όποια ομάδα δεν έπαιρνε άδεια μπορούσε να κάνει συνολικά τρεις μετεγγραφές (άνω των 24 χρόνων) ή ανανεώσεις...