Live τώρα    
ΜΠΑΣΚΕΤ - "ΑLL STAR GAME": "Τα πήρε όλα" ο Πέτγουεϊ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΜΠΑΣΚΕΤ - "ΑLL STAR GAME": "Τα πήρε όλα" ο Πέτγουεϊ

Ο μπασκετμπολίστας του Ρεθύμνου Μπρεντ Πέτγουεϊ "έκλεψε την παράσταση" στο 20ό "All Star Game" του μπάσκετ στο κατάμεστο και γιορτινό γήπεδο του Απόλλωνα στην Πάτρα. Ο 27χρονος Αμερικανός σέντερ έκανε το δικό του πάρτι σε όλη τη διάρκεια της βραδιάς. Από το "ζέσταμα" έγινε ο αγαπημένος της κερκίδας για τα "καρφώματά" του, ενώ στη διάρκεια του αγώνα των επιλέκτων έπαιζε... χορεύοντας!

Ο Πέτγουεϊ ήταν ο MVP της διοργάνωσης, νικητής του διαγωνισμού καρφωμάτων με πανηγυρικό τρόπο, ενώ κορυφαία στιγμή του ήταν όταν ζήτησε από τη γραμματεία ένα μικρόφωνο και... τραγούδησε! Για την ιστορία οι "Rest of the world" κέρδισαν τους "Greek Stars" με 131-125 σε ένα από τα πιο θεαματικά και καλύτερα οργανωμένα "All Star Game" των τελευταίων χρόνων.

Ο γκαρντ του ΠΑΟΚ Γιώργος Δέδας αναδείχθηκε νικητής στα τρίποντα. Αρχικά προκρίθηκε ως πρώτος από τον πρώτο γύρο με 20 εύστοχες προσπάθειες και στον τελικό τελείωσε την προσπάθειά του με 17 εύστοχα τρίποντα, ενώ ο άλλος φιναλίστ, Βλαντίμιρ Στεργίου-Πέτροβιτς του Απόλλωνα Πάτρας, περιορίστηκε στα 15.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0