Διόρθωση στην ποινή που επέβαλε στον Δημήτρη Γιαννακόπουλο έκανε ο αθλητικός δικαστής του ΕΣΑΚΕ έξι ώρες μετά την πρώτη απόφαση! Στη νέα ποινή γίνεται λόγος για "απαγόρευση εισόδου σε όλα τα γήπεδα προσωρινά για δύο μήνες", ενώ στην πρώτη απόφαση έκανε λόγο για "απαγόρευση εισόδου σε όλους τους αγωνιστικούς χώρους προσωρινά για 2 μήνες".
Η δεύτερη ανακοίνωση αναφέρει: "Επιβάλλεται στην ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. ΚΑΕ για δυσφήμιση του αθλήματος από τον πρόεδρό της, κ. Δημήτριο Γιαννακόπουλο, πρόστιμο 5.000,00 ευρώ, κατά τον αγώνα Πρωταθλήματος με τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ της 4-2-2013 και 2) Επιβάλλεται στον πρόεδρο της ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. ΚΑΕ κ. Δημήτριο Γιαννακόπουλο για δυσφήμιση του αθλήματος απαγόρευση εισόδου σε όλα τα γήπεδα προσωρινά για 2 μήνες από την έκδοση και ανακοίνωση της παρούσας απόφασης, για τον ως άνω αγώνα".
Ο πρόεδρος της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, που ήταν με την ομάδα του στη Λιθουανία, δήλωσε: "Αυτή η απόφαση είναι σκέτη κοροϊδία. Δεν πρόκειται να συμμορφωθώ. Όποιος τολμήσει, ας έρθει να με βγάλει έξω από το ΟΑΚΑ". Η αλήθεια είναι ότι απαγόρευση εισόδου στην... εξέδρα δεν είχε επιβληθεί ούτε σ' αυτούς που ήταν κατηγορούμενοι για τα "στημένα"...