Live τώρα    
ΠΑΕ ΠΑΟΚ / Στηρίζει τον Τσίπρα ο Ιβάν Σαββίδης!
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΠΑΕ ΠΑΟΚ / Στηρίζει τον Τσίπρα ο Ιβάν Σαββίδης!

Ο Ιβάν Σαββίδης σε συνέντευξή του στη Ρωσία δηλώνει πως θα παραμείνει στην Ελλάδα και παίρνει θέση για το νόμισμα, το δημοψήφισμα, αλλά και τα οικονομικά προβλήματα. Σε μια πολύ μεγάλη συνέντευξή του στην εβδομαδιαία ρωσική εφημερίδα "Мир и Омониа" μιλάει όχι ως πρόεδρος του ΠΑΟΚ, αλλά ως επενδυτής που ήρθε από το εξωτερικό και σχολιάζει την πολιτική και οικονομική κατάσταση της χώρας.

"Οι Έλληνες προφανώς με την απάντησή τους στο δημοψήφισμα αποφάσισαν να στηρίξουν τον νεαρό πρωθυπουργό. Γιατί να μην πάρει μια ευκαιρία ένα νέο πρόσωπο, με νέες ιδέες, σε μια χώρα όπου τα παλιά πρόσωπα οδήγησαν στην καταστροφή;" λέει ο Ιβάν Σαββίδης, που λίγο παρακάτω απαντάει: "Δεν είμαι ένας νορμάλ επενδυτής στην ελληνική οικονομία. Επειδή όμως είμαι επενδυτής και Έλληνας πατριώτης -και αυτό το τελευταίο ευτυχώς είναι πιο σημαντικό για μένα-, αυτό σημαίνει ότι σήμερα δεν έχω σκοπό να κερδίσω λεφτά σε μια κατακερματισμένη και διαλυμένη Ελλάδα. Ωστόσο, πρέπει να παραδεχθώ ότι οποιοσδήποτε επενδυτής στη θέση μου θα είχε φύγει ή θα είχε βρει δικαιολογίες για να αποχωρήσει".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0