Ο υφυπουργός Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων Σταύρος Κοντονής παρέπεμψε στο πειθαρχικό συμβούλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, του υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, δύο μόνιμους υπαλλήλους του ΕΑΚ Άγιος Κοσμάς για την υπόθεση υπεξαίρεσης μεγάλου χρηματικού ποσού.
Στα χέρια του Σταύρου Κοντονή βρίσκεται η 16σέλιδη έκθεση της Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης που είχε διατάξει ο υφυπουργός Αθλητισμού για τη διαχείριση των εγκαταστάσεων του Αγίου Κοσμά από πλειάδα υπαλλήλων. Η έκθεση της ΕΔΕ θα διαβιβαστεί άμεσα στην Εισαγγελία. Στις 4 Δεκεμβρίου είχε συλληφθεί ο τέως πρόεδρος του ΕΑΚ, Κωνσταντίνος Πρίφτης, κατηγορούμενος για υπεξαίρεση κατ' εξακολούθηση, παράνομη νομιμοποίηση εσόδων και ξέπλυμα χρήματος.