Σε τραγική θέση βρίσκεται ο ΟΦΗ, αφού, εκτός από τα χρέη της ΠΑΕ και την αφαίρεση βαθμών από την FIFA, έχει ξεμείνει κι από παίκτες και κινδυνεύει να μην συμπληρώνει ενδεκάδα! Αποχώρησαν από την αρχή της αγωνιστικής περιόδου οι Μιχάλης Φραγκουλάκης, Σήφης Δασκαλάκης, Μίρνες Σίσιτς, Αμπντουλαγέ Μεϊτέ, Ντέλε Αντελέγε, Ισλάμ Φερούζ, Απόνιο, Αντώνης Πετρόπουλος, Αμπντούλ Ραζάκ και Κάρλος Μιλιάζες. Σε αυτούς προστέθηκαν οι Θοδωρής Τριποτσέρης, Γιώργος Μακρής, Γιάννης Στάθης, που αποχώρησαν τις προηγούμενες μέρες.
Ο Βασίλης Κουτσιανικούλης έχει καταθέσει κι αυτός προσφυγή, όμως η εκδίκασή της θα γίνει την προσεχή εβδομάδα και έως τότε θα είναι στη διάθεση του Νίκου Αναστόπουλου για τον σημερινό αγώνα με τον Πανθρακικό στην Κομοτηνή για το Κύπελλο Ελλάδας. Ο προπονητής του ΟΦΗ θα έχει στον πάγκο μόλις τρεις αναπληρωματικούς, καθώς την αποστολή απαρτίζουν οι Λορία, Αγριμάκης, Μονιάκης, Φαζός, Δαμιανάκης, Μπολάκης, Κάλαϊτζιτς, Λαμπρόπουλος, Μερεμπασβίλι, Ροβίθης, Μανιδάκης, Μαραθιανός, Τζορτζ και Κουτσιανικούλης.