Με έναν και μοναδικό υποψήφιο θα γίνουν οι εκλογές της ΕΠΟ, το Σάββατο 23 Ιανουαρίου, κάτι που ήταν γνωστό εδώ και μέρες, μετά την «αποχώρηση» του Βασίλη Γκαγκάτση, αλλά επιβεβαιώθηκε και τυπικά χθες.
Στο Δ.Σ. της ομοσπονδίας έγινε η ανακήρυξη των υποψηφίων για τις αρχαιρεσίες του επόμενου Σαββάτου και η μοναδική υποψηφιότητα που κατατέθηκε ήταν αυτή του Γιώργου Γκιρτζίκη, η οποία και εγκρίθηκε ομόφωνα...
Τη θέση του κ. Γκιρτζίκη ως μέλους του Δ.Σ./ΕΠΟ, μετά την παραίτησή του από αυτό, κατέλαβε ο πρώτος επιλαχών στη λίστα των αναπληρωματικών κ. Ανδρέας Προβατάς, πρόεδρος της ΕΠΣ Κέρκυρας.
Επιπλέον, το Δ.Σ. της ΕΠΟ ενέκρινε ομόφωνα τη διαδικασία που θα ακολουθηθεί, τα κριτήρια που θα ισχύσουν και τις ποινές που θα επιβληθούν, αναφορικά με την αδειοδότηση των συλλόγων της Φούτμπολ Λιγκ για την περίοδο 2015-16.