Με ένα άτυπο κίνημα "δεν έχω - δεν υποβάλλω - δεν πληρώνω" βρίσκεται σταθερά αντιμέτωπη η κυβέρνηση. Με την αλλοπρόσαλλη φορολογική πολιτική της υπερφορολόγησης χαμηλών και μεσαίων εισοδημάτων και την εξόντωση των μικρομεσαίων επιτηδευματιών και εμπόρων, κατάφερε να καταστήσει οφειλέτη της εφορίας μεγάλο αριθμό νοικοκυριών και ήδη ο αριθμός των ληξιπρόθεσμων οφειλετών του Δημοσίου υπερβαίνει τα 2,7 εκατομμύρια, ενώ συμεριλαμβανομένων των οφειλετών των ασφαλιστικών ταμείων (περίπου 700.000) ο αριθμός πιθανόν να ξεπερνά και τα 3 εκατομμύρια (αφού αρκετοί θα περιλαμβάνονται και στις 2 κατηγορίες οφειλετών).
Διάβαστε ολόκληρο το σχετικό ρεπορτάζ στο αυριανό φύλλο της Αυγής.