Κριτική, με την ταυτόχρονη παράθεση στοιχείων, κάνει, σε ανακοίνωσή του, το Γραφείο Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ για το νέο φορολογικό νομοσχέδιο.
Αναλυτικά: "Το Νέο Φορολογικό Ν/Σ αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα, της λογικής και της λειτουργίας της κυβέρνησης στον κρίσιμο τομέα της φορολογίας. Συγκεκριμένα:
Την ίδια στιγμή που οι κατασχέσεις περιουσιών θα είναι ο καθημερινός εκβιασμός του πολίτη από τις εφορίες, οι φοροφυγάδες θα... ελαφρυνθούν, αφού η μείωση προστίμου και προσαυξήσεων (γιατί άραγε;) θα λειτουργήσει αναδρομικά!
Αντί να παρουσιαστεί ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την αναγκαία φορολογική μεταρρύθμιση, η κυβέρνηση νομοθετεί αποσπασματικά και με καταιγιστικό τρόπο, που προσβάλλει κάθε έννοια κοινωνικού και κοινοβουλευτικού διαλόγου.
Στη διατυπωμένη αναγκαιότητα για φορολογική σταθερότητα (αναγκαία προϋπόθεση κάθε επένδυσης) η κυβέρνηση κατέθεσε το 12ο Ν/Σ για το 2013 (!), την ίδια ημέρα που πήρε ΦΕΚ (Ν. 4172) το προηγούμενο φορολογικό Ν/Σ!
Το αίτημα για ριζική φορολογική μεταρρύθμιση και για σοβαρότητα στον τομέα της φοροδιαφυγής και της φορολογικής δικαιοσύνης, παραμένουν προτεραιότητες και πρωταρχικοί μας στόχοι".