Στις 3.30 το μεσημέρι άνοιξε εκτάκτως η Ολομέλεια της Βουλής προκειμένου να κατατεθεί η δικογραφία της Novartis.
Ο πρόεδρος της Βουλής Νίκος Βούτσης συγκάλεσε στις 2 το μεσημέρι την Διάσκεψη των Προέδρων της Βουλής προκειμένου να ληφθεί η σχετική αποφαση.