Live τώρα    
"Ουδεμία σχέση είχα με το ζήτημα Novartis"
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

"Ουδεμία σχέση είχα με το ζήτημα Novartis"

 H πολιτική του φαρμάκου και η τιμολόγησή του δεν ανήκε στην αρμοδιότητα του Υπουργείου Υγείας, κατά το διάστημα της υπουργίας μου (2006-2009) και συνεπώς ουδεμία σχέση είχα ούτε και θα μπορούσα να έχω με το ζήτημα Novartis, τονίζει σε δήλωσή του ο Ευρωπαίος Επίτροπος Δ. Αβραμόπουλος.

«Με έκπληξη πληροφορήθηκα αναφορά του ονόματός μου στην δικογραφία για τη Novartis που απεστάλη στη Βουλή μαζί με άλλα ονόματα Πρωθυπουργών και Υπουργών της περιόδου 2006-2015», ανέφερε στη δήλωσή του ο ο κ. Αβραμόπουλος. Σημείωσε, δε, ότι «την περίοδο που ήμουν Υπουργός Υγείας, από το 2006 ως το 2009 η πολιτική του φαρμάκου και η τιμολόγησή του δεν ανήκε στην αρμοδιότητα του Υπουργείου Υγείας και συνεπώς ουδεμία σχέση είχα ούτε και θα μπορούσα να έχω με αυτό το ζήτημα». Πρόσθεσε μάλιστα ότι « η αρμοδιότητα για το φάρμακο περιήλθε στο Υπουργείο Υγείας δυο χρόνια μετά την αποχώρησή μου. Απλά και ξεκάθαρα. Συνεπώς δεν υφίσταται ζήτημα» κατέληξε ο κ. Αβραμόπουλος.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0