Live τώρα    
«Μην τολμήσει κανείς και πειράξει τον Τσίπρα… έχω και το μπαστούνι μου» (Video)
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

«Μην τολμήσει κανείς και πειράξει τον Τσίπρα… έχω και το μπαστούνι μου» (Video)

https://www.youtube.com/embed/Ml0qZ2KaoCs

«Πρώτα ο Τσίπρας και μετά εμείς» είπε η κυρία Δέσποινα που συνάντησε στο ρεπορτάζ του στην Πλάκα ο ρεπόρτερ του σταθμού.

«Τον αγαπώ, τι ψέματα να πω; 90 χρονών γυναίκα;» συνέχισε η κυρία αφήνοντας άναυδη τη δημοσιογράφο στο πλατό: "το εννοεί;" «τον αγαπάει αλήθεια η κυρία» επαναλάμβανε αποσβολωμένη.

Απτόητη η κ. Δέσποινα, συνέχισε: «Έχω το μπαστούνι, μην τον πειράξει... τρίχα κανείς, πρώτα ο Τσίπρας και μετά εμείς».

Κατ. Μπρ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0