Βαθιά θλίψη για τον θάνατο του Παναγιώτη Παπαθεοδωρόπουλου, που έφυγε σε ηλικία μόλις 57 ετών, εκφράζει η ΔΗΜ.ΑΡ. (η Κ.Ε. και ο πρόεδρός της) καθώς και ο ΣΥΡΙΖΑ Αχαΐας και η Νεολαία ΣΥΡΙΖΑ Πάτρας.
Ο Παναγιώτης Παπαθεοδωρόπουλος "συνδύαζε άριστα την ευαισθησία με τη λογική, ήταν παράδειγμα ήθους και εντιμότητας. Θα μας λείψει το ανήσυχο πνεύμα του, οι αναλυτικές του ικανότητες, η ανιδιοτέλειά του, η συνέπεια στις αρχές του, η πίστη στις ιδέες του, το ήθος του. Άνθρωπος με ανοιχτούς ορίζοντες και βαθιά μόρφωση, θα μείνει πάντοτε ζωντανός στις αναμνήσεις μας. Στην οικογένειά του, εκφράζουμε τα θερμά μας συλλυπητήρια. Θα τον θυμόμαστε πάντα με βαθιά εκτίμηση και αγάπη", τονίζει η ΔΗΜ.ΑΡ.
"Έφυγε από κοντά μας ένας γενναίος άνθρωπος και ένας σεμνός αγωνιστής. Ο φίλος, σύντροφος και συναγωνιστής Παναγιώτης Παπαθεοδωρόπουλος" τονίζεται στην κοινή ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ Αχαΐας και της Νεολαίας ΣΥΡΙΖΑ Πάτρας που επισημαίνουν: "Ο Παναγιώτης έδωσε μια μάχη αξιοπρέπειας με την ασθένεια αποτελώντας παράδειγμα για όλους μας. Ο Παναγιώτης, ως στέλεχος και γραμματέας του Συνασπισμού της Αριστεράς και της Προόδου, συνέβαλε με τη στάση του και τις ιδέες του στη διαμόρφωση της Ανανεωτικής Αριστεράς στην Πάτρα και την Αχαΐα. Όλη του τη ζωή αγωνίστηκε για έναν καλύτερο, πιο δίκαιο και δημοκρατικό κόσμο. Υπήρξε ενεργός πολίτης της πατρινής κοινωνίας, με συνεχή δράση στα περιβαλλοντικά κινήματα, στα κινήματα των πολιτών και στον καλλιτεχνικό χώρο. Επίσης, συγκροτημένος επιστήμονας, που είχε προσφέρει πολλά στην ανάπτυξη και λειτουργία της ΔΕΥΑΠ. Εκφράζουμε τα θερμά μας συλλυπητήρια στην οικογένειά του. Καλό ταξίδι, σύντροφε".
Παντρεμένος και πατέρας μιας κόρης, με μεγάλη αγάπη για την καλλιτεχνική φωτογραφία, πολιτικός μηχανικός του ΕΜΠ με μεταπτυχιακή ειδίκευση στον Περιβαλλοντικό Σχεδιασμό Έργων Υποδομής, ο Παναγιώτης Παπαθεοδωρόπουλος ήταν ενταγμένος στην Αριστερά από τα φοιτητικά του χρόνια. Ήταν μέλος του ΚΚΕ, ακολούθησε τη διαδρομή της Ανανεωτικής Αριστεράς, υπήρξε μέλος και γραμματέας της Ν.Ε. του Συνασπισμού Αχαΐας για πολλά χρόνια και το 2010 υπήρξε ιδρυτικό μέλος της ΔΗΜ.ΑΡ., διατέλεσε μέλος της Κ.Ε. και γραμματέας της Ν.Ε. Αχαΐας της ΔΗΜ.ΑΡ.