Tην κατηγορηματική αντίθεσή της σε οποιαδήποτε διαδικασία ιδιωτικοποίησης του Ελληνικού εκφράζει η Επιτροπή Αγώνα για το Μητροπολιτικό Πάρκο στο Ελληνικό.
Όπως επισημαίνει σε ανακοίνωσή της: "Με τη νέα συμφωνία φαίνεται ότι τα πράγματα μπορεί να εξελιχθούν ακόμη χειρότερα απ' ό,τι ήταν μέχρι σήμερα με το ΤΑΙΠΕΔ και κινδυνεύει να ξεπουληθεί η δημόσια περιουσία στο σύνολό της. Συνεχίζουμε τον αγώνα μας, συντονίζοντας ακόμη καλύτερα τη δράση μας με όσους παλεύουν για την υπεράσπιση της δημόσιας περιουσίας και την αξιοποίησή της προς όφελος του λαού και όχι των εγχώριων και διεθνών τοκογλύφων. Για την ακύρωση της διαδικασίας παραχώρησης του Ελληνικού στον Λάτση και σε κάθε Λάτση και την εκκίνηση διαδικασίας για τη δημιουργία Μητροπολιτικού Πάρκου Πρασίνου με ήπιες πολιτιστικές, αθλητικές και άλλες κοινωφελείς χρήσεις, δημόσιου και ανοιχτού στους πολίτες".