Νότια, στη Νέα Σμύρνη "μετακόμισε" χθες ο πνιγηρός ρύπος του όζοντος. Σύμφωνα με τις μετρήσεις των αρμόδιων υπηρεσιών του ΥΠΑΠΕΝ στις 4 το μεσημέρι στον σταθμό της Νέας Σμύρνης το όζον είχε μέγιστη ωριαία τιμή 189 μικρογραμμάρια ανά κυβικό μέτρο αέρα ενώ μια ώρα αργότερα μετρήθηκε στα 182 μικρογραμμάρια. Το όριο ενημέρωσης του κοινού για τον εν λόγω ρύπο είναι τα 180 και λήψης έκτακτων μέτρων τα 240 μικρογραμμάρια ανά κυβικό μέτρο αέρα εφόσον η υπέρβαση σημειώνεται επί τρεις συνεχόμενες ώρες. ΤΟ ΥΠΑΠΕΝ εξέδωσε τις γνωστές συστάσεις προς τις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού να αποφεύγουν τις μετακινήσεις "στο εξωτερικό περιβάλλον".