Τα κόμματα, τους υποψήφιους βουλευτές και τη νέα κυβέρνηση που θα προκύψει μετά τις εκλογές καλεί η Επιτροπή Αγώνα για το Μητροπολιτικό Πάρκο Ελληνικού να δεσμευτούν για τη δημιουργία Πάρκου, αφού πρώτα σταματήσουν κάθε διαδικασία εκποίησης της έκτασης. Αναλυτικότερα, ζητάει να αναλάβουν πρωτοβουλίες για:
* Την κατάργηση του ΤΑΙΠΕΔ -του μνημονιακού φορέα που συστάθηκε με σκοπό την υφαρπαγή του δημόσιου πλούτου προς όφελος κάποιων κερδοσκόπων «επενδυτών»- και μαζί του εφαρμοστικού νόμου με τον οποίο συστήνεται το ΤΑΙΠΕΔ και προωθείται η λεηλασία της ακίνητης περιουσίας του Δημοσίου.
* Την άμεση διακοπή της διαδικασίας ιδιωτικοποίησης του Ελληνικού όπως αυτή σκηνοθετήθηκε από το ΤΑΙΠΕΔ.
* Την κατάργηση του μνημονιακού νόμου 4062/2012 για τη λεγόμενη «αξιοποίηση» του Ελληνικού και την αντικατάστασή του με νόμο που θα κατοχυρώνει την ταυτότητα και τις χρήσεις που προβλέπει η μελέτη για το Μητροπολιτικό Πάρκο Ελληνικού που συνδιαμορφώθηκε από το Εργαστήριο Αστικού Περιβάλλοντος του ΕΜΠ, την Τοπική Αυτοδιοίκηση, επιστημονικούς φορείς, πολιτιστικούς και περιβαλλοντικούς συλλόγους και κινήματα πόλης.
* Τη διάλυση της "Ελληνικό Α.Ε.", της μνημονιακής εταιρείας που ανέλαβε τη διαχείριση του Ελληνικού και την προώθηση της ιδιωτικοποίησής του, και την άμεση συγκρότηση Φορέα Διαχείρισης του Μητροπολιτικού Πάρκου Ελληνικού.
* Την απόσυρση των άρθρων του νέου Ρυθμιστικού Σχεδίου της Αθήνας, ιδιαίτερα την κατάργηση του άρθρου 11 που επιβάλλει απαράδεκτες χρήσεις γης στο Ελληνικό και στην παραλιακή ζώνη του Αγίου Κοσμά.
* Τον αναπροσανατολισμό των διαθέσιμων πόρων, ώστε να διαμορφωθούν οι προϋποθέσεις για να αρχίσει άμεσα και σταδιακά η υλοποίηση του Μητροπολιτικού Πάρκου Ελληνικού.