Θεσσαλονίκη
Με νέες τραμπούκικες συμπεριφορές η Ελληνικός Χρυσός συνέχισε χθες τις πιέσεις της σε υπαλλήλους της Πολεοδομίας Αρναίας για την έκδοση των αδειών που αφορούν στις παράνομες εγκαταστάσεις στις Σκουριές. Όπως καταγγέλθηκε, περίπου 15 άτομα της εταιρείας πήγαν χθες στα γραφεία της Πολεοδομίας και απείλησαν το προσωπικό ότι αν δεν βγει μέχρι σήμερα η άδεια δόμησης για το εργοστάσιο εμπλουτισμού στις Σκουριές, τότε θα "έρθουν 2.000 άτομα" που θα προχωρήσουν σε κατάληψη του κτηρίου. Στην Πολεοδομία έσπευσε διμοιρία των ΜΑΤ, ωστόσο δεν χρειάστηκε να επέμβει.
Μέλη του κινήματος "SOS Χαλκιδική" με χθεσινή τους ανακοίνωση δηλώνουν την αποφασιστικότητά τους να μην επιτρέψουν την καταστροφή του περιβάλλοντος και των υδάτινων πόρων της περιοχής και να διασφαλίσουν ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά τους. "Όπλο μας είναι και η μνήμη. Δεν ξεχνάμε ποιοι ξεπούλησαν τον τόπο μας στους χρυσοθήρες. Ποιοι άλλαξαν τους νόμους για να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα της εταιρείας. Δεν ξεχνάμε τους φυσικούς και ηθικούς αυτουργούς των εγκλημάτων που συντελούνται στις Σκουριές, ούτε κι εκείνους που μας κυνήγησαν, μας χτύπησαν, μας έπνιξαν στα χημικά, μας έστειλαν σαν κοινούς εγκληματίες στα δικαστήρια και στις φυλακές" επισημαίνουν και τονίζουν πως "δεν είναι οι εκλογές που θα σώσουν τις Σκουριές. Οι Σκουριές θα σωθούν επειδή οι κοινωνίες και οι άνθρωποι είναι αποφασισμένοι να τις σώσουν. Οι εκλογές όμως είναι εκείνη η στιγμή -και δυστυχώς η μόνη, για μεγάλο μέρος του πολιτικού συστήματος- που η φωνή του καθενός μας μπορεί και να ακουστεί. Σ' αυτές τις εκλογές λοιπόν, δηλώνουμε πως δεν ξεχνάμε και πως θα αγωνιζόμαστε μέχρι την τελική νίκη και δικαίωση".