Μπορεί το υπουργείο Πολιτισμού και η Λίνα Μενδώνη με ανακοίνωσή της να παραδέχεται ότι πιάστηκε στον ύπνο και ότι μετά τη δημοσιότητα και το σάλο που προκλήθηκε με τη διαφήμιση της Adidas στην Ακρόπολη, να δηλώνει ότι θα προχωρήσει σε μήνυση κατά παντός υπευθύνου, όμως, η άδεια δόθηκε από συγκεκριμένους ανθρώπους.
Η άδεια για το αθλητικό παπούτσι που «κρέμεται» πάνω από τον Παρθενώνα δόθηκε από την Επιτροπή Ολυμπίων και Κληροδοτημάτων, που υπάγεται στο υπουργείο Οικονομικών, έναντι του ευτελούς ποσού των 380 ευρώ.
Όπως προκύπτει από έγγραφο που έχει αναρτηθεί στη Διαύγεια, το αίτημα για το drone show της Adidas έγινε προς τη διοίκηση του Ζαππείου, προς το ΔΣ, δηλαδή, της Επιτροπής Ολυμπίων και Κληροδοτημάτων, από την εταιρεία DRNS Show Experience IKE.
Το αίτημα αφορούσε την «παραχώρηση 200 τ.μ. εξωτερικού χώρου στο πλάι του Ζαππείου Μεγάρου στις 15 Μαΐου 2025, για την διεξαγωγή drone show για λογαριασμό της εταιρίας Essence mediacom (https://www.essencemediacom.com/ ) σχετικά με την προώθηση προϊόντος της Adidas Hellas. (μίσθωμα 380,00 €)».
Η Επιτροπή Ολυμπίων και Κληροδοτημάτων που ελέγχεται από το υπουργείο Οικονoμικών, ομόφωνα έκανε δεκτό το αίτημα και εξουσιοδότησε τον πρόεδρο για την υπογραφή του σχετικού συμφωνητικού.
Είναι απορίας άξιο πως κανείς από τους συμμετέχοντες στην Επιτροπή Ολυμπίων και Κληροδοτημάτων δεν σκέφτηκε ότι το drone show για την προώθηση αθλητικού παπουτσιού της Adidas θα χρησιμοποιούσε ως φόντο την Ακρόπολη και τον Παρθενώνα κάνοντας μια παγκόσμιας εμβέλειας διαφήμιση ενός αθλητικού παπουτστιού έναντι του ευτελούς ποσού των 380 ευρώ.