Είναι πολλά τα λεφτά... Σύμφωνα, λοιπόν, με το δημοσίευμα, η εταιρεία ΜΕΤΡΟΡΑΜΑ, με ΑΦΜ 099520215, είχε εισπράξει για μία χρονιά από το ΚΕΕΛΠΝΟ το ποσό των 86.468 ευρώ, με την εκδοτική εταιρεία να... 20.06.17 19:00
Γαλάζια εργολαβία ξεπλύματος στο ΔΠΘ Όλα ξεκίνησαν όταν μετά από έλεγχο του Σώματος Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης διαπιστώθηκε πλήθος παράτυπων ενεργειών στη διαχείριση κονδυλίων, που αφορούσαν κατά κύριο... 17.06.17 19:00
Καμπανάκι στους πρωταθλητές της πλαστικής σακούλας Ελλάδα, Κύπρος, Ιταλία και Πολωνία είναι οι μόνες χώρες της Ε.Ε. που δεν έχουν μέχρι σήμερα συμμορφωθεί με την οδηγία 2015/720 για τις πλαστικές σακούλες. Η ΕΕ έχει ζητήσει έως το... 16.06.17 19:00
Αυτές οι άγνωστες "Γραμματείες" της Ν.Δ. Μάθαμε, λοιπόν, από τον εκπρόσωπο Τύπου της αξιωματικής αντιπολίτευσης ότι το κόμμα του εκπροσωπήθηκε στο “gay pride από τον γραμματέα Κοινωνικών Δικτύων και Ειδικών Πληθυσμιακών... 15.06.17 19:00
Όταν ο Άδωνις "πυροβολούσε" στον αέρα... Βλέπεις, τότε που τα σκάγια κατέβαιναν από τον ουρανό έπεφταν πάνω σε Πακιστανούς, ενώ τώρα οι σφαίρες που έφευγαν κατά πάνω ήταν μάλλον από χέρι Τσιγγάνου. Εκεί εντοπίζονται και... 14.06.17 19:00
Μια "πάθηση" που δεν γιατρεύτηκε από τους γιατρούς του Μπούχενβαλντ Στα ψιλά πέρασε η άποψη του καθηγητή της Ιατρικής και παλαιού επιστημονικού συνεργάτη της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας, που ανέλυσε στο ακροατήριό του την πλέον... 13.06.17 18:00
Κάτι βρωμάει στα λιμάνια Αυτό που ενόχλησε την “πιάτσα” των λιμανιών είναι η θέσπιση κανόνων διαφάνειας έπειτα από σειρά ετών μονοπωλιακού, ή στην καλύτερη περίπτωση, ολιγοπωλιακού καθεστώτος σε... 10.06.17 19:00
ΣΤΑ ΨΙΛΑ / Πίσω από την κουρτίνα υπάρχουν πολλές "Μανωλάδες" Οι πρόσφατες αποκαλύψεις για το τι συμβαίνει στον Ασπρόπυργο αποτελούν μονάχα την κορυφή του παγόβουνου της εκμετάλλευσης και του φόβου που εκατοντάδες οικογένειες μεταναστών... 09.06.17 19:00
Είναι και κάποιες ειδήσεις που τις τρώει το μαύρο το σκοτάδι... Ειδήσεις που ο συστημικός Τύπος τις καταπίνει αμάσητες και τις τρώει το ακροδεξιό σκοτάδι που κατοικοεδρεύει τα τελευταία χρόνια στο κόμμα του πάλαι ποτέ “δεν συνομιλώ με τα άκρα” 08.06.17 19:00
Και τώρα τι θα κάνουμε χωρίς το Ελληνικό; Είναι απορίας άξια η στάση των συγκεκριμένων ΜΚΟ που στην εκκένωση του Ελληνικού το μόνο που βρήκαν να επισημάνουν ήταν η διακοπή των δικών τους προγραμμάτων και όχι ο τερματισμός... 07.06.17 19:00