Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Κ. Νοτοπούλου: Η ΝΔ ταλαιπωρεί με το μετρό την Θεσσαλονίκη και τους πολίτες από το 1986

«Η αλήθεια πίσω από τις κουΐντες, είναι ότι η Θεσσαλονίκη δεν θα έχει μετρό πριν το 2025» τονίζει η Κατερίνα Νοτοπούλου

«Από την πρώτη στιγμή της θητείας του ο κ. Ζέρβας φρόντισε να δείξει τα διαπιστευτήρια του. Απεκδυόμενος με ευκολία το κοστούμι του «ανεξάρτητου» και λειτουργώντας ως κομματικό στέλεχος της ΝΔ, έσπευσε να μεθοδεύσει τους κυβερνητικούς σχεδιασμούς για την απαράδεκτη αλλαγή σχεδιασμού του Μετρό Θεσσαλονίκης στον σταθμό της Βενιζέλου» αναφέρει η Κατερίνα Νοτοπούλου.

«Δεν είναι πρωτοφανές όμως αυτό. Η ΝΔ ταλαιπωρεί με το μετρό την πόλη μας και τους συμπολίτες μας από το 1986. Οι παλινωδίες συνεχίστηκαν με αποτέλεσμα κατά την ανάληψη της διακυβέρνησης της χώρας, ο ΣΥΡΙΖΑ να βρει ένα έργο σταματημένο, μια πόλη γεμάτη λαμαρίνες, τα αρχαιολογικά ευρήματα υπό αμφισβήτηση και τον ανάδοχο να διεκδικεί 1,15 δισ. ευρώ» υπογραμμίζει.

«Η νέα πραγματικότητα όμως που διαμόρφωσε ο ΣΥΡΙΖΑ- με το μετρό να ξαναμπαίνει σε ασφαλείς ράγες υλοποίησης, να απεμπλέκεται από τις λαμαρίνες, το δημόσιο να ελαχιστοποιεί τη ζημιά του στα 185 εκ. ευρώ, την ανεκτίμητη πολιτιστική μας κληρονομιά να διασώζεται με καθαρή λύση συνύπαρξης με το μετρό -δεν άρεσε στην κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη.

Προειδοποιήσαμε εγκαίρως για το τίμημα των μπρος-πίσω και των απαράδεκτων μεθοδεύσεων για την αλλαγή της τεχνικής λύσης του σταθμού της Βενιζέλου. Ήδη ο ανάδοχος ζητά αποζημιώσεις για τις καθυστερήσεις και την ασυνέπεια υλοποίησης της τεχνικής λύσης. Ποσό που κατά ειρωνικό τρόπο υπερβαίνει το κόστος της κατά χώρα  ανάδειξης των αρχαιοτήτων, για το οποίο, όλον αυτό τον καιρό, οι εντεταλμένοι της κυβέρνησης μας το παρουσίαζαν ως ανυπέρβλητο.

Σήμερα γίναμε μάρτυρες άλλης μιας καλοστημένης παράστασης. Με τον Δήμαρχο πλέον να αναλαμβάνει εκ νέου πρωταγωνιστικό ρόλο στο θεατρικό σανίδι του κυβερνητικού θιάσου, αυτή την φορά εκτελώντας το ρόλο της προώθησης της ιδιωτικοποίησης του μετρό. Αποκαλύπτοντας τον τελικό στόχο του σχεδίου του επιτελικού κράτους της ΝΔ: την ιδιωτικοποίηση όλων των δημόσιων υποδομών.

Η αλήθεια όμως, πίσω από τις κουΐντες, είναι ότι η Θεσσαλονίκη δεν θα έχει μετρό πριν το 2025, όταν το αποκτήσει θα είναι ιδιωτικό και χρυσοπληρωμένο, ο ελληνικός λαός θα συνεχίζει να πληρώνει αποζημιώσεις στους εργολάβους, η Θεσσαλονίκη θα επιστρέψει στη μιζέρια του φτωχού συγγενή, λάφυρο στα χέρια ενός συντηρητικού - νεοφιλελεύθερου κατεστημένου και δυστυχώς θα είναι μια πόλη που θα έχει απωλέσει την μοναδική πολιτιστική της κληρονομιά.

Και αυτό θα είναι το «πετράδι» στο στέμμα σας κ. Ζέρβα» τονίζει η Κατερίνα Νοτοπούλου.

Στηρίξτε την έγκυρη και μαχητική ενημέρωση. Στηρίξτε την Αυγή. Μπείτε στο syndromes.avgi.gr και αποκτήστε ηλεκτρονική συνδρομή στο 50% της τιμής.

Δείτε όλα τα σχόλια

Κύριο άρθρο

Ένας χρόνος "αριστείας"

Το σημερινό πρωτοσέλιδο της «Αυγής» δεν καλύπτει όλα όσα έκανε η κυβέρνηση Μητσοτάκη στον πρώτο χρόνο της θητείας της. Αφορά την ατζέντα της τελευταίας ημέρας: την επιβεβαίωση του τεράστιου σκανδάλου της λίστας Πέτσα, όπου τεράστια ποσά δημοσίου χρήματος διοχετεύτηκαν για τη στήριξη ΜΜΕ φιλικών προς την κυβέρνηση.

Δειτε ολοκληρο το αρθρο
Όλες οι Ειδήσεις