Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Στην αναμονή κρατικοδίαιτοι επενδυτές και εργολάβοι

  Του Πέτρου Κατσάκου   “H πρώτη νάρκη που μας αφήνει ο Τσίπρας είναι η ΔΕΗ. Μια δεύτερη είναι οι αστικές συγκοινωνίες. Τα λεωφορεία ταλαιπωρούν τους πολίτες, διότι είναι σε άθλια κατάσταση. Υπάρχει...

 

H πρώτη νάρκη που μας αφήνει ο Τσίπρας είναι η ΔΕΗ. Μια δεύτερη είναι οι αστικές συγκοινωνίες. Τα λεωφορεία ταλαιπωρούν τους πολίτες, διότι είναι σε άθλια κατάσταση. Υπάρχει και μια δημοσιονομική τρύπα επειδή μεγάλωσαν το κράτος και αύξησαν το μισθολογικό κόστος”.

Με αυτό το tweet η κ. Ντόρα Μπακογιάννη φρόντισε χθες να περιγράψει έναν πρώτο κύκλο ιδιωτικοποιήσεων που η Νέα Δημοκρατία σχεδιάζει να εφαρμόσει σε περίπτωση επιστροφής της στην εξουσία. Βαφτίζοντας δημοσιονομικές «τρύπες» και «νάρκες» κάποιους βασικούς τομείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα, η κ. Μπακογιάννη κλείνει ουσιαστικά το μάτι σε μια συγκεκριμένη μερίδα οικονομικών συμφερόντων που περιμένουν στη γωνία είτε για τα εύκολα κέρδη της ΔΕΗ είτε για να ολοκληρώσουν ό,τι δεν κατάφερε προ δεκαετιών ο αείμνηστος Κωνσταντίνος Μητσοτάκης στον χώρο των αστικών συγκοινωνιών, ώστε και τα ΜΜΜ της πρωτεύουσας να μετατραπούν σε ένα κρατικοδίαιτο καρτέλ της κονόμας και της αρπαχτής, σαν τον αμαρτωλό ΟΑΣΘ της Θεσσαλονίκης.

Στην εδώ και μήνες πολιτική σπέκουλα της Ν.Δ. με τη ΔΕΗ και τη μετοχή της, η κ. Μπακογιάννη ήρθε τώρα να προσθέσει και τη «νάρκη» των ΜΜΜ και των λεωφορείων που ταλαιπωρούν τους πολίτες.

Το όψιμο αυτό ενδιαφέρον της Νέας Δημοκρατίας για τις αστικές συγκοινωνίες τίποτα το ευοίωνο για τους πολίτες δεν σημαίνει, αφού το επιβατικό κοινό και οι φορολογούμενοι στο σύνολό τους θα κληθούν για μια ακόμη φορά να πληρώσουν την ενδεχόμενη ιδιωτικοποίηση των σχετικών οργανισμών με εξασφαλισμένα για τους επενδυτές κέρδη όπως σε τόσες και τόσες περιπτώσεις οι προηγούμενες κυβερνήσεις χάρισαν διάφορα «φιλέτα» σε φίλια επιχειρηματικά συμφέροντα.

Γιατί έτσι λειτουργούσαν ανέκαθεν οι γαλάζιες ιδιωτικοποιήσεις στον τόπο αυτό. Με εξασφαλισμένα και εγγυημένα από τα δημόσια ταμεία για τους «επενδυτές» κέρδη. Κρατικοδίαιτες ιδιωτικοποιήσεις.

Γνωστό το μοντέλο αυτό στη χώρα μας, με ιστορία και παράδοση. Μια παράδοση που ξεκίνησε πριν από δεκαετίες στον αμαρτωλό ΟΑΣΘ και συνεχίστηκε μέχρι πρόσφατα για τους γνωστούς και μη εξαιρετέους «παραχωρησιούχους» των εθνικών οδικών δικτύων της χώρας με τα χρυσά συμβόλαια και το άφθονο χρήμα του Ελληνικού Δημοσίου.

Όσο για τη «δημοσιονομική τρύπα», για την οποία η κ. Μπακογιάννη κρούει τον κώδωνα του κινδύνου, είναι το σήμα της Ν.Δ. προς τους οικείους «εργολάβους» να ετοιμάζονται για το μεγάλο ρεσάλτο στο Δημόσιο, από όπου θα εξοστρακιστεί μια σειρά εργαζομένων που τα τελευταία χρόνια είχε την ευκαιρία να συνάπτει απ’ ευθείας συμβάσεις.

 

 

 

 

Δείτε όλα τα σχόλια