Ντυμένη με ένα κομψό ταγιέρ, λευκά σορτς και φούξια σοσόνια, μαγνήτισε τα βλέμματα κατά την άφιξή της. Ιδιαίτερα θετικά σχολιάστηκαν και τα λευκά στρατιωτικά άρβυλα, που θύμιζαν αλπινιστή εν ώρα εκστρατείας στα σαλέ του Chamonix-Mont-Blanc.
Το καταφανώς «διαφορετικό» κοινό της εκδήλωσης, συνηθισμένο σε τέτοιες περιστάσεις να ακούει κάποιο έργο λόγιας μουσικής ή κάποιο αντιπροσωπευτικό κομμάτι από την χώρα-οικοδεσπότη, παρακολούθησε αποσβολωμένο τις φωνητικές ασκήσεις και τα λυρικά σκαμπανεβάσματα της αοιδού πάνω σε έναν χαρωπό σκοπό, ερμηνευμένο προφανώς χωρίς ιδιαίτερες πρόβες. Μάταια προσπαθούσε, δε, να ξεσηκώσει το κοινό.
Η Μόνικα παρ' όλα αυτά δεν έδειξε να πτοείται - δεν έχει κάνει συναυλίες άλλωστε τα τελευταία χρόνια σε χώρο με «άγρια νεολαία», κάτι τέτοιο δεν ταιριάζει στις αναζητήσεις της. Κάθισε στο πιάνο και εκτέλεσε, κυριολεκτικά, το τραγούδι της «Στάλα», υπενθυμίζοντας στους παριστάμενους ότι η πορεία της χώρας μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση δεν είναι σπαρμένη μόνο με ρόδα, αλλά και με αγκάθια. Και ενίοτε έμοιαζε με το μαρτύριο της σταγόνας.
Δείτε το βίντεο από την περφόρμανς της Μόνικα:
Είναι η δεύτερη φορά τους τελευταίους μήνες που η αγαπημένη τραγουδίστρια γκρεμίζει τα τείχη της συμβατικότητας με τις εμπνεύσεις της. Τον Μάρτιο, επ’ αφορμή της επετείου για τα 200 χρόνια της Ελληνικής Επανάστασης, μας χάρισε το συγκλονιστικό «Ellas-21». Έναν ύμνο προορισμένο να γίνει κλασσικός, με επιρροές από την παράδοση του δημοτικού μας τραγουδιού, τις shrieking performances της Yoko Ono, το ατμοσφαιρικό viking metal, αλλά και πινελιές electroclash.
Ένα τραγούδι, που ο θυμόσοφος λαός των σχολιαστών του Youtube προίκισε με 2,5 χιλιάδες dislikes και σχόλια όπως «αν το ακούσεις δεύτερη φορά, δεν χρειάζεται να κάνεις εμβόλιο».
Ακούστε το εδώ: