Η συρρίκνωση της δημοκρατίας συνεχίζεται Η κυβέρνηση, επειδή ξέρει πως η πλειονότητα των δημάρχων και περιφερειαρχών ανήκουν στο περιβάλλον της, αποφάσισε να δημιουργήσει ένα νέο πελατειακό σύστημα 31.03.21 07:50