Τραγωδία στα Τέμπη / Τα γεγονότα που δείχνουν την συγκάλυψη

Συνθήκες μαφίας περιγράφουν για τα όσα συνέβησαν και όσα ακολούθησαν την τραγωδία στα Τέμπη, μιλώντας στον 105,5 Στο Κόκκινο ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού ΤΡΑΙΝΟΣΕ (HellenicTrain) Βασίλης Ζαβογιάννης και ο γενικός γραμματέας του Σωματείου Εργαζόμενων ΟΣΕ Νίκος Τσικαλάκης.
Το δυστύχημα των Τεμπών είναι έγκλημα και το είπαμε από την πρώτη στιγμή, τόνισε στον Γιώργο Βούλγαρη ο κ. Ζαβογιάννης. Τα συστήματα ασφαλείας ήταν αγορασμένα από το 2000, το 2019 είχε τελειώσει το μεγαλύτερο μέρος. Είχαμε τότε την πυρκαγιά στην τηλεδιοίκηση στην Λάρισα, που δεν αποκαταστάθηκε. Φτάσαμε το 2023 και στο δυστύχημα των Τεμπών. Τα συνδικάτα μιλάγαμε συνεχώς για την έλλειψη προσωπικού και πού θα οδηγήσει, εφόσον δεν μπορεί να εφαρμοστεί ο Γενικός Κανονισμός Κίνησης Κυκλοφορίας. Τα λέγαμε από την πρώτη μέρα, όταν ο Κυριάκος Μητσοτάκης προσπάθησε να πει ότι το δυστύχημα έγινε από ανθρώπινο λάθος. Οι εργαζόμενοι δεν είχαμε ποτέ την πληροφορία ότι μεταφερόταν παράνομο φορτίο, να είστε σίγουροι ότι αν την είχαμε θα ήμασταν οι πρώτοι που θα το καταγγέλαμε, όπως κάνουμε και με όλα τα υπόλοιπα.
Υπάρχουν σαφή γεγονότα που μας κάνουν να αναρωτιόμαστε τι συμβαίνει. Δεν είμαστε δικαστές, αλλά δεν μπορούμε να κλείσουμε τα μάτια μας σε αυτά τα γεγονότα ... δείχνουν ότι υπάρχει συγκάλυψη, δεν γίνεται τέτοια αλληλουχία γεγονότων να είναι τυχαία. Αυτά θα κρίνει η Δικαιοσύνη και ελπίζω να τα κρίνει όπως πρέπει να τα κρίνει:
Πώς φτάσαμε να μπαζώνεται κατ' αρχή ο χώρος
Φεύγουν τα υλικά από τις κάμερες, τόσες κάμερες στη διαδρομή. Για απλό έγκλημα, η ΕΛΑΣ τρέχει και μαζεύει το υλικό από όλα τα μαγαζιά τριγύρω. Γιατί δεν έγινε αυτό στα Τέμπη, γιατί διαγράφηκαν όλα από τις κάμερες;
Γνωρίζουμε πάρα πολύ καλά ότι ο παραιτηθείς διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ μετά το δυστύχημα επί 6 μήνες τουλάχιστον πήγαινε κάθε μέρα στον Οργανισμό. Επί 6 μήνες «ενημέρωνε» τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο;
Το θανατηφόρο δυστύχημα με μηχανή του διευθυντή κυκλοφορίας, 20 ημέρες μετά τα Τέμπη.
Όλη η συμπεριφορά της ΝΔ στην Εξεταστική, όπου απέκλεισαν ουσιώδεις μάρτυρες από τη διαδικασία.
Ακούστε την συνέντευξη:
Η έλλειψη βίντεο από την διαδρομή που ακολούθησε η εμπορική αμαξοστοιχία δεν εξηγείται χωρίς αδράνεια ή δόλια ενέργεια, όπως προκύπτει από όσα εξήγησε στον Δημήτρη Χατζηνικόλα ο κ. Τσικαλάκης. Οι κάμερες που υπάρχουν σε πολλά σημεία της γραμμής και στους σταθμούς, σε πολλά σημεία καλύπτουν τις σιδηροδρομικές γραμμές. Αλλά αυτές τις χειρίζεται ιδιωτική εταιρεία. Αν κάποιος είχε ειδοποιήσει την εταιρεία να κρατήσει αντίγραφα από τα video, προφανώς θα κρατούσε.
Αν κατά την φόρτωση μπήκε κάτι παράνομα πάνω από τις λαμαρίνες, φέρει ευθύνη ο υπογράφων στο σημείο που έγινε ο έλεγχος, πριν ξεκινήσει το τρένο.
Αυτό που ξέρω εγώ είναι αυτό που είδα με τα ίδια μου τα μάτια στον τόπο του δυστυχήματος. Πίσω από τις μηχανές υπήρχαν τρία βαγόνια με λαμαρίνες, μεταλλικά ελάσματα. Πίσω από τις λαμαρίνες ήταν το κοντέινερ, αλλά δεν είχε χτυπηθεί, δεν είχε πέσει, παρά την ένταση της σύγκρουσης, δεν είχε φύγει καν από το βαγόνι, απλώς είχε «τσαλακωθεί» λίγο η εξωτερική πλευρά λόγω της σύγκρουσης. Δεν είχε ανοίξει. Αν είχε προκληθεί από εκεί η φωτιά θα είχε πάρει φωτιά και αυτό.
Ακούστε την συνέντευξη: