Νικολέτα Βίλιου / Αλαλούμ με το αυτοκόλλητο για POS στα ταξί και ασπίδα στη φοροδιαφυγή των βαν

Πίσω από τον παραλογισμό των νέων απαιτήσεων από υπουργείο Οικονομικών και ΑΔΑΕ για αυτοκόλλητο στα ταξί που δεν μπορεί να διαβάσει ο πελάτης και δεν φέρει καν κάποιο τηλέφωνο για καταγγελία, κρύβεται η μεθοδική προστασία της παράνομης υποκλοπής έργου από βαν και λιμουζίνες που πραγματοποιούν παράνομα διαδρομές αστικής μεταφοράς χωρίς να πληρώνουν φόρο, όπως εξήγησε μιλώντας στον 105,5 Στο Κόκκινο και τον Γιάννη Στρατάκη η οδηγός ταξί και συμπαρουσιάστρια της διαδικτυακής εκπομπής «ΤαξιΝόμοι» Νικολέτα Βίλιου.
Υπάρχει άρθρο του ΚΟΚ που απαγορεύει να κολλήσουμε οτιδήποτε στους υαλοπίνακες για λόγους ορατότητας, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για ένα αυτοκόλλητο μεγάλων διαστάσεων 25 Χ 12 εκατοστά, είπε η κα Βίλιου. Και όχι μόνο αυτό, αλλά ζητείται να κολληθεί στο πίσω δεξιά παράθυρο, εμποδίζοντας σε κρίσιμο σημείο την ορατότητα.
Το ακόμη πιο παράλογο είναι ότι ο πελάτης θα πρέπει να περιμένει έξω από ένα σταματημένο όχημα για να διαβάσει το αυτοκόλλητο, κάτι που καθίσταται ακόμη πιο δύσκολο για ηλικιωμένους, ανθρώπους με προβλήματα όρασης, κτλ. Και ταυτόχρονα, «αν το υπουργείο Οικονομικών ενδιαφέρεται τόσο να μην υπάρχουν παραβάσεις, γιατί δεν έχουν βάλει ένα τηλέφωνο καταγγελιών;».
Το σωματείο των ταξί στην πρωτεύουσα όπως και οι περισσότεροι άλλοι συνάδελφοι, υπογράμμισε η κα Βίλιου, προτείνουν να μπουν:
- ένα στρογγυλό αυτοκόλλητο στο «φινιστρίνι», δηλαδή στο μικρό πίσω τζάμι και
- αυτοκόλλητα πίσω από τα προσκέφαλα
«Όταν μπει ο πελάτης μέσα να διαβάσει κάτι που έχει μπροστά στα μάτια του, δεν θα βγάζει το κεφάλι του έξω από το παράθυρο, θέλουμε κάτι που να βρίσκεται μέσα στο ταξί, όχι έξω από αυτό», όπως προσέθεσε.
«Έχουμε όλοι POS πλέον υποχρεωτικά και βάσει νόμου, δεν έχει κανένας συνάδελφος πρόβλημα στο να το βάλει ... μεγάλο κομμάτι των εσόδων μας είναι από τον τουρισμό, οι τουρίστες χρησιμοποιούν πολύ τις πιστωτικές κάρτες».
Η ίδια αναρωτήθηκε: «τα εστιατόρια και όλα τα καταστήματα έχουν απευθείας διασύνδεση με την ΑΑΔΕ, εμείς γιατί όχι; ... Προσωπική μου άποψη είναι ότι αύριο το υπουργείο Οικονομικών θα πρέπει να κάνει απευθείας διασύνδεση ταξιμέτρων-ΑΑΔΕ, αλλά όχι μόνο για τα ταξί, αλλά και για τις λιμουζίνες ... έχουμε στοιχεία για εκατοντάδες χιλιάδες διαδρομές που δεν ανεβαίνουν στις πλατφόρμες τους, δεν φορολογούνται, κάνουν υποκλοπή έργου. Το ταξί δεν έχει τίποτα να φοβηθεί, γιατί δουλεύει νόμιμα».
Ακούστε ολόκληρη την συνέντευξη: