Κώστας Βαξεβάνης / Μεγάλο βάρος για Μητσοτάκη ο Καραμανλής - Κάποιος απειλεί κάποιον άλλον με πολλά πράγματα
Για το σκληρό παιχνίδι μεταξύ Μαξίμου και Μαρινάκη σε σχέση με τις αποκαλύψεις για το έγκλημα στα Τέμπη, το πώς έγιναν οι επικοινωνίες Παπασταύρου, Μπρατάκου και Μαρέβας με τον μεγαλοεκδότη μπροστά σε «ακροατήριο», αλλά και το πώς επηρεάζει τους σχεδιασμούς κυβέρνησης και αντιπολίτευσης ενόψει των εκλογών του Ιουνίου μίλησε στον 105,5 Στο Κόκκινο και τον Γιώργο Τραπεζιώτη ο εκδότης του Documento Κώστας Βαξεβάνης.
«Το πράγμα έχει αλλάξει, δεν μπορείς να κοροϊδεύεις πολλούς για πολύ, όλοι καταλαβαίνουν ότι κάτι τρέχει, η κυβέρνηση επιδεικνύει ότι δεν την νοιάζει και προσπαθεί απλώς να μας εξαπατήσει, ότι δεν έγινε κάτι στα Τέμπη, αλλά και συγκάλυψη», σημείωσε ο κ. Βαξεβάνης. «Ο Κ. Καραμανλής όπως και κάθε υπουργός έχει δικαίωμα από το Σύνταγμα να απαιτήσει μόνος του να δικαστεί, να παραδώσει τον εαυτό του στη Δικαιοσύνη. Είναι μεγάλο βάρος για τον Κ. Μητσοτάκη να πρέπει να υπερασπιστεί έναν Καραλαμνή που αλαζονικά και προκλητικά έχει δημιουργήσει πολύ μεγάλο πρόβλημα στη ΝΔ, κι όμως τον διατηρεί. Κάτι τρέχει εκεί πέρα, κάτι υπάρχει και μεταξύ τους. Κάποιος απειλεί κάποιον άλλον με πολλά πράγματα», όπως εκτίμησε.
Ο κ. Βαξεβάνης εκτιμά ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης δέχεται αυτή την περίοδο «προτάσεις να πάει σε διπλές εκλογές. Γιατί αν πάει μόνο για Ευρωβουλή όπου το διακύβευμα δεν είναι να πέσει μια κυβέρνηση, θα συντριβεί, μπορεί να φτάσει σε ποσοστά Σαμαρά. Υπάρχουν προτάσεις, ώστε να συσπειρώσει τον κόσμο, να τους αφήσει να τον "μαυρίσουν" στην ευρωεκλογή αλλά να τον στηρίξουν στις εκλογές όσοι δεν βλέπουν «εναλλακτική» πρόταση. Είναι ένα πολύ πιθανό σενάριο».
Η αντιπολίτευση στην κυβέρνηση Μητσοτάκη, κατά τον ίδιο, «χρειάζεται ουσιαστικό λόγο, τι κάνει ο Μητσοτάκης, πόσο άθλια είναι αυτή η κυβέρνηση και τι πρέπει να κάνεις εσύ». Ειδικά για την σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη υπογράμμισε ότι «είμαστε μια χώρα με σιδηρόδρομο της εποχής του Τρικούπη, έχουμε μία σιδηροδρομική γραμμή που πάει "πάνω-κάτω", δεν υπάρχει στην Πελοπόννησο, τα Γιάννενα ... κάποιοι εργολάβοι και κατασκευαστές "έπρεπε" να κάνουν δρόμους και όχι σιδηροδρόμους, κάποιοι "έπρεπε" να πληρώνουν διόδια, κ.ο.κ.».