Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

ΣΙΝΕΜΑ

"Δολοφονικά αμαξίδια" του Ατίλα Τιλ

"ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΑ ΑΜΑΞΙΔΙΑ" του Ατίλα Τιλ. Χρυσός Αλέξανδρος στο πρόσφατο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για μια ουγγρική παραγωγή-έκπληξη: Μια ομάδα νέων, που είναι καθηλωμένοι σε αναπηρικά αμαξίδια, αποφασίζουν να προσφέρουν υπηρεσίες πληρωμένων δολοφόνων στη μαφία της περιοχής... Αλλά τα όρια ανάμεσα στην πραγματικότητα και το φανταστικό γίνονται δυσδιάκριτα και οι νέοι θα βρεθούν σε ένα ιλιγγιώδες καλειδοσκόπιο βίας στην προσπάθειά τους για προσωπική και κοινωνική αποδοχή... (Αθήναιον, Αθήναιον Cinepolis, Νανά, Τριανόν).


"MOONLIGHT" του Μπάρι Τζέκινς. Με οκτώ υποψηφιότητες για Όσκαρ, μια ταινία σκληρή και ευαίσθητη ταυτόχρονα, που αφηγείται τη δύσκολη ενηλικίωση ενός αγοριού της αφροαμερικανικής κοινότητας κάπου στη Φλόριντα. Ακροβατώντας επιδέξια ανάμεσα στη διάχυτη βία, τα ναρκωτικά και το συναισθηματικό ανάγλυφο των χαρακτήρων του, ο Τζέκινς, με την πρωτότυπη σκηνοθετική ματιά του και το εξαντλητικά δουλεμένο σενάριο, σκιαγραφεί μια καθηλωτική απεικόνιση του τι σημαίνει να μεγαλώνεις ως Αφροαμερικανός στη σύγχρονη Αμερική... (Αβάνα,  Αθήναιον Cinepolis, Ατλαντίς, Ατταλος, Διάνα, Ιντεάλ, Κηφισιά Cinemax, Νιρβάνα, Ταινιοθήκη της Ελλάδος).

 

"ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ" του Ντέιβιντ Μακένζι. Στην ενδοχώρα του Τέξας δύο αδέλφια «απαντούν» με τα όπλα στην τοπική τράπεζα που ληστεύει τους ντόπιους με υψηλότοκα δάνεια αρπάζοντας τα κτήματά τους. Μεταμοντέρνο γουέστερν που συνδυάζει στοιχεία road movie, με έξυπνους διαλόγους και κοινωνικές αναφορές, αλλά και με καυστικό χιούμορ. Όπως «δηλώνει» ένα γκράφιτι έξω από μια τράπεζα, «Τρεις εκστρατείες στο Ιράκ, αλλά ούτε ένα σχέδιο διάσωσης γι’ ανθρώπους σαν κι εμάς»... (Αελλώ Cinemax, Αθήναιον Cinepolis, Αίγλη, Βάρκιζα, Τρία Αστέρια).

 

«Ο ΕΜΠΟΡΑΚΟΣ» του Ασγκάρ Φαραντί. Με αφετηρία το θεατρικό έργο «Ο θάνατος του εμποράκου» του Άρθουρ Μίλερ, ο Ιρανός σκηνοθέτης εισδύει στον οικογενειακό μικρόκοσμο της σημερινής Τεχεράνης. Μια ερασιτεχνική ομάδα ετοιμάζεται να ανεβάσει το θεατρικό έργο του Μίλερ, αλλά την ίδια στιγμή η πολυκατοικία όπου ζουν οι δύο βασικοί ηθοποιοί, ο Εμάντ, καθηγητής στη μέση εκπαίδευση, και η γυναίκα του Ρανά, εμφανίζει ρωγμές και είναι έτοιμη να καταρρεύσει... Η παραβολή της «πολυκατοικίας που καταρρέει» αναφέρεται φυσικά στην ιρανική κοινωνία, που βρίσκεται σε ένα κρίσιμο σταυροδρόμι... (Aαβόρα, Αβάνα, Ανοιξη, Ατλαντίς, Διάνα, Ιντεάλ, Κηφισιά Cinemax, Οσκαρ, Ταινιοθήκη της Ελλάδος, Σινεάκ).

 

Δείτε όλα τα σχόλια