Άδωνις Γεωργιάδης / «Τρελάθηκε» που δεν είδε πρωτοσέλιδα για το τηλεοπτικό σόου με το καλάθι

Άδωνις Γεωργιάδης / «Τρελάθηκε» που δεν είδε πρωτοσέλιδα για το τηλεοπτικό σόου με το καλάθι

Αποκάλυψε εμμέσως την μεγάλη αγωνία του ίδιου και της κυβέρνησης Μητσοτάκη για το «καλάθι του νοικοκυριού» μιλώντας στο Mega ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης.

Στο περιθώριο του σχολιασμού για την έναρξη εφαρμογής του «μέτρου» που ουσιαστικά είναι απλή μετονομασία των πάγιων προσφορών των σούπερ μάρκετ, ο κ. Γεωργιάδης επιτέθηκε στον αντιπολιτευόμενο Τύπο. Συγκεκριμένα, υποστήριξε ότι το γεγονός ότι δεν υπάρχουν πρωτοσέλιδα-φωτιά εναντίον του ίδιου αποδεικνύει την καλή λειτουργία του μέτρου.

Η προσοχή του ίδιου και του Μαξίμου, ωστόσο, μάλλον είναι σε όλες τις άλλες εφημερίδες. Γιατί πλην μίας μόνο που έχει κεντρικό θέμα στο πρωτοσέλιδό της το χθεσινό σόου του υπουργού στα σούπερ μάρκετ, το σύνολο των υπόλοιπων εφημερίδων, φιλικών προς την κυβέρνηση και αντιπολιτευόμενων, δεν του χάρισε τα... τετραγωνικά εκατοστά δημοσιότητας που ονειρευόταν... 

Όσον αφορά το ίδιο το μέτρο, ο κ. Γεωργιάδης προσπάθησε να μειώσει τις αιτιάσεις για τό ότι πολύ μεγάλος αριθμός προϊόντων στο «καλάθι» είναι ιδιωτικής ετικέτας (όπως γράφει σήμερα σε πρωτοσέλιδο θέμα φιλοκυβερνητική εφημερίδα). «Η αναλογία είναι 60% επώνυμα προϊόντα και 40% ιδιωτικής ετικέττας ... υπάρχουν πάρα πολλά επώνυμα προϊόντα σε χαμηλή τιμή», όπως είπε.

Για τις τιμές που προσφέρονται, υποστήριξε ότι «εχουμε επιστρέψει στις τιμές του τέλους Αυγούστου, δύο μήνες πριν περίπου. Είναι σαν να σβήσαμε στο "καλάθι του νοικοκυριού" τον πληθωρισμό των τελευταίων δύο μηνών».