Χανιά / Άφαντo τo τυφλό γατάκι Ρόντρι - Τι απαντά η Aegean

Χανιά / Άφαντo τo τυφλό γατάκι Ρόντρι - Τι απαντά η Aegean

Απάντηση στην καταγγελία για τη Ρόντρι το γατάκι που χάθηκε κατά τη μετακίνησή του από τα Χανιά προς Μόναχο, μέσω Αθήνας, έδωσε στην δημοσιότητα η αεροπορική εταιρεία Aegean.

«Από την πρώτη στιγμή, η Aegean συνεργάζεται με τις Αρχές των αεροδρομίων, καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια για τον εντοπισμό της. Ωστόσο, παρά τις προσπάθειες όλων, οι οποίες συνεχίζονται αμείωτες, δεν έχει εντοπιστεί ακόμα».

«Η ασφάλεια και η ευζωία όλων των ζώων που ταξιδεύουν μαζί μας είναι πολύ σημαντική. Διερευνούμε τις συνθήκες μεταφοράς της Rodri προς και από το αεροσκάφος, για να αποτρέψουμε τέτοια περιστατικά στο μέλλον» επισημαίνει η αεροπορική εταιρεία.

Η εταιρεία στην ανακοίνωσή της αναφέρει πως συνεχίζει «τις προσπάθειές μας, σε διαρκή επικοινωνία με τους κηδεμόνες της Rodri

Η ανακοίνωση της εταιρείας

«Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για το περιστατικό με την Rodri, το γατάκι που χάθηκε κατά τη μετακίνησή του από τα Χανιά προς Μόναχο, μέσω Αθήνας. Από την πρώτη στιγμή, η AEGEAN συνεργάζεται με τις Αρχές των αεροδρομίων, καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια για τον εντοπισμό της. Ωστόσο, παρά τις προσπάθειες όλων, οι οποίες συνεχίζονται αμείωτες, δεν έχει εντοπιστεί ακόμα.

Η ασφάλεια και η ευζωία όλων των ζώων που ταξιδεύουν μαζί μας είναι πολύ σημαντική. Διερευνούμε τις συνθήκες μεταφοράς της Rodri προς και από το αεροσκάφος, για να αποτρέψουμε τέτοια περιστατικά στο μέλλον.

Σημαντικό: Θέλουμε επίσης να διευκρινίσουμε ότι η προσφορά αποζημίωσης 100 ευρώ που κυκλοφορεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αποδίδεται ψευδώς στην AEGEAN, προέρχεται από ψεύτικο λογαριασμό και δεν έχει καμία σχέση με την εταιρεία μας. Οι ενημερώσεις της AEGEAN πραγματοποιούνται πάντοτε αποκλειστικά από τα επίσημα κανάλια της εταιρείας.

Είμαστε ευγνώμονες για το ενδιαφέρον και την υποστήριξή σας. Συνεχίζουμε τις προσπάθειές μας, σε διαρκή επικοινωνία με τους κηδεμόνες της Rodri.»

Η καταγγελία των κηδεμόνων της Ρόντρι

Tο περιστατικό έκανε αρχικά γνωστό η Mary Gomes, η οποία ταξίδευε από τα Χανιά προς το Μόναχο της Γερμανίας και όταν έφθασε στην Αθήνα την περασμένη Παρασκευή και στο «Ελευθέριο Βενιζέλος» διαπίστωσε ότι η μια γάτα της έχει εξαφανιστεί, και όπως της είπαν οι υπάλληλοι είχε σπάσει το κλουβί της.

Οι καταγγέλλοντες ανέφεραν ότι οι υπάλληλοι αντιμετώπισαν το περιστατικό με απάθεια και αδιαφορία.