Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Εύπορος μορφωμένος Γερμανός ο αντιπροσωπευτικός τουρίστας

Το προφίλ των τουριστών στην Ελλάδα από το ΙΝΣΕΤΕ - Μεγάλη αύξηση αφίξεων στις ηλικίες έως 34 ετών κατέγραψε το Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων

Εύπορος μορφωμένος Γερμανός σε παραγωγική ηλικία, που έκανε διαδικτυακή προκράτηση διακοπών για να απολαύσει ελληνικό ήλιο και θάλασσα είναι ο αντιπροσωπευτικός τουρίστας που επισκέπτεται τη χώρα μας. Αυτό προκύπτει από την καταγραφή του προφίλ τουριστών που πραγματοποίησαν διακοπές στην Ελλάδα πέρυσι και πρόπερσι σύμφωνα με μελέτη του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ).

Σύμφωνα με τη μελέτη, που βασίζεται σε στοιχεία της ΙPK Ιnternational, εταιρείας που ερευνά την ταξιδιωτική συμπεριφορά, οι τουρίστες που πραγματοποίησαν πέρυσι τουλάχιστον μία διανυκτέρευση στην Ελλάδα αυξήθηκαν κατά 9,8%, φτάνοντας τα 23 εκατομμύρια (20,5 εκατομμύρια οι Ευρωπαίοι). Όλες οι αγορές είχαν αύξηση τουριστικής ροής, με εξαίρεση της Ρωσίας (-0,5%). Υψηλότερες ποσοστιαίες αυξήσεις είχαν οι αγορές Ολλανδίας (+24,1%), Γερμανίας (+17,8%) και ΗΠΑ (+12%). Στα μερίδια ταξιδίων πρώτη είναι η Γερμανία, δεύτερο το Ηνωμένο Βασίλειο και ακολουθούν Γαλλία και Ιταλία.

Ήλιος και θάλασσα

Κυριότερος λόγος επιλογής της Ελλάδας ήταν πραγματοποίηση διακοπών (88,8% και τα δύο έτη), επίσκεψη σε φίλους και συγγενείς (3,8% το 2016 και 4,4% το 2017), συνεδριακός τουρισμός (3,1% και 3%) και παραδοσιακά επαγγελματικά ταξίδια (2,4% και 2,5%). Οι τουρίστες που ήρθαν για διακοπές την επέλεξαν για τον ήλιο και τη θάλασσα (70,4% και 68,4%).

Οι γυναίκες κατέλαβαν ποσοστό 51,6% το 2016 στο μερίδιο των τουριστών, ενώ το 2017 οι άνδρες ήταν οριακά περισσότεροι (50,5%). Η πλειονότητα προέρχεται από ηλικίες 25-54 ετών (64,8% το 2016 και 64,6% το 2017). Όλες οι ηλικιακές ομάδες σημείωσαν αύξηση μεταξύ 2016 και 2017. Οι υψηλότερες αυξήσεις καταγράφηκαν στις ηλικίες 25-34 ετών (+775 χιλ.) και ακολούθως στις ηλικίες 65-74 ετών (+275 χιλ.), 15-24 ετών (+239 χιλ.) και 35-44 ετών (207 χιλ.).

Πλούσιοι

Oι περισσότεροι που επέλεξαν Ελλάδα προέρχονταν από την ανώτερη εισοδηματική τάξη (57,8% το 2016 και 58,9% το 2017) και ακολούθως από μέση-ανώτερη (24,7% και 23,7%). Οι τουρίστες με οικογενειακό εισόδημα μέσο-κατώτερο και κατώτερο αντιπροσώπευαν το 13,2% και 4,2% το 2016 και το 13,9% και 3,5% το 2017 αντίστοιχα.

Oι τουρίστες με ανώτερο μορφωτικό επίπεδο εκπαίδευσης αυξήθηκαν κατά 1,14 εκατ. σε σχέση με το 2016, με μέσο κατά 487.000 και με κατώτερο κατά 186.000.

Μέσω Internet

Αναφορικά με το μέσο ενημέρωσης, η πλειονότητα των τουριστών που επισκέφθηκαν την Ελλάδα είχε ενημερωθεί από το Internet (84,6% το 2016 και 85,3% το 2017) και ακολούθως από ταξιδιωτικό πρακτορείο (43,9% και 44%), φίλους και συγγενείς (17,9% και 19,6%) και κατάλογο tour operator (10,8% και 9,3%).

Οι περισσότεροι τουρίστες είχαν προχωρήσει σε προκράτηση διακοπών (93% το 2016 και 93,2% το 2017). Κυριότερος τρόπος κράτησης ήταν το internet (73,8% και 79,6%).

ΘΑΝ. ΠΑΝ.

 

Δείτε όλα τα σχόλια

Κύριο άρθρο

Κατάντια...

Είναι προφανές ότι η συμμετοχή του Αλέξη Τσίπρα στο συνέδριο του SPD, καθώς και ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίστηκε η παρέμβασή του, πόνεσε πολλούς. Η παρουσία του στο Παρίσι, επίσης. Και ακόμα πιο...

Δειτε ολοκληρο το αρθρο