Live τώρα    
18°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Σποραδικές νεφώσεις
18 °C
16.2°C19.3°C
2 BF 61%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ελαφρές νεφώσεις
16 °C
14.0°C17.6°C
2 BF 52%
ΠΑΤΡΑ
Αίθριος καιρός
17 °C
15.4°C16.6°C
3 BF 65%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Ελαφρές νεφώσεις
16 °C
14.9°C16.8°C
3 BF 71%
ΛΑΡΙΣΑ
Ελαφρές νεφώσεις
14 °C
13.9°C15.2°C
3 BF 62%
Περιπέτεια για τους επιβάτες των "Νήσος Ρόδος" και "Νήσος Σάμος"
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Περιπέτεια για τους επιβάτες των "Νήσος Ρόδος" και "Νήσος Σάμος"

Ταλαιπωρία επιφύλασσε χθες το πρωί για 560 επιβάτες το ταξίδι με το "Νήσος Σάμος", το οποίο κατά τη διάρκεια του πλου από τη Θεσσαλονίκη προς τη Λήμνο παρουσίασε δυσλειτουργία στην αριστερή κύρια μηχανή. Το πλοίο -που εγκαινιάστηκε πριν από πέντε ημέρες μετά την ανακατασκευή του- έφτασε στο λιμάνι της Λήμνου με καθυστέρηση 3,5 ωρών.

Στο λιμάνι της Λήμνου η τοπική Λιμενική Αρχή απαγόρευσε τον απόπλου μέχρις ότου αφενός επισκευαστεί η βλάβη, αφετέρου προσκομιστούν πιστοποιητικά αξιοπλοΐας και διατήρησης κλάσης από τον νηογνώμονα που παρακολουθεί το πλοίο. Όταν και οι τρεις προϋποθέσεις καλύφτηκαν, το πλοίο απέπλευσε για Μυτιλήνη στη 1 το μεσημέρι.

Λίγες ώρες νωρίτερα, τη δική τους "οδύσσεια" πέρασαν 2.104 επιβάτες του "Νήσος Ρόδος", το οποίο εκτελούσε το δρομολόγιο από τον Πειραιά για Πάρο - Νάξο - Πάτμο - Αγ. Κήρυκο - Βαθύ - Χίο - Μυτιλήνη - Μύρινα - Καβάλα. Το πλοίο της Hellenic Seaways, όπως και το "Νήσος Σάμος", αργά το απόγευμα της Δευτέρας, ενώ έπλεε από Πειραιά για Πάρο, παρουσίασε μηχανική βλάβη στη δεξιά κύρια μηχανή.

Με περισσότερες από τρεις ώρες καθυστέρηση το "Νήσος Ρόδος" έφτασε στην Πάρο, όπου αποβίβασε 874 επιβάτες με ασφάλεια. Εκεί, αρχικά απαγορεύτηκε ο απόπλους, ενώ κατόπιν της αποκατάστασης της βλάβης και προσκομίσεως βεβαιωτικού διατήρησης αξιοπλοΐας από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα, επιτράπηκε ο απόπλους προς συνέχιση δρομολογίου για Νάξο - Πάτμο - Αγ. Κήρυκο με τελικό προορισμό το Βαθύ, ενώ το δρομολόγιο προς Μυτιλήνη - Λήμνο - Καβάλα εκτελέστηκε από το "Αριάδνη".

Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι πολλά, με κυριότερο το πώς μπορεί πλοία που έχουν πιστοποιητικά αξιοπλοΐας και έχουν περάσει επιθεώρηση από νηογνώμονα να παρουσιάζουν συνεχείς βλάβες και μάλιστα εν μέσω της κορύφωσης της επιβατικής κίνησης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL