Η Αρχή Προτύπων Διαφήμισης του Ηνωμένου Βασιλείου ανταποκρινόμενη στο κίνημα #filterdrop («βγάλτε το φίλτρο») απαγόρευσε τη χρήση φίλτρων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ώστε να μην παραπλανούνται οι χρήστες.
Ειδικότερα, σύμφωνα με το BBC, η ASA έκρινε ότι τα φίλτρα παραπλανούν τους καταναλωτές όταν ενισχύουν το καλλωπιστικό αποτέλεσμα προϊόντων και υπηρεσιών.
Η απαγόρευση είναι μια νίκη για το κίνημα #filterdrop, η οποία ζητούσε να καταστεί υποχρεωτικό για τους influencers να διευκρινίζουν αν έχουν χρησιμοποιηθεί βελτιωτικά φίλτρα σε αναρτήσεις που διαφημίζουν καλλυντικά και προϊόντα περιποίησης.
«Μπορώ να βοηθήσω να αλλάξει η κατάσταση ως προς το πώς οι γυναίκες βλέπουν τον εαυτό τους στον καθρέφτη» είπε στο BBC η 29χρονη Σάσα Παλάρι που ξεκίνησε την καμπάνια.
Όπως εξήγησε η 29χρονη, άρχισε την καμπάνια τον Ιούλιο του 2020, ελπίζοντας να δει «περισσότερη αληθινή επιδερμίδα» στο Instagram.