Live τώρα    
17°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Σποραδικές νεφώσεις
17 °C
14.7°C18.4°C
4 BF 63%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ελαφρές νεφώσεις
18 °C
16.3°C19.7°C
3 BF 46%
ΠΑΤΡΑ
Αίθριος καιρός
17 °C
17.1°C18.3°C
2 BF 61%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Σποραδικές νεφώσεις
19 °C
18.2°C19.8°C
6 BF 53%
ΛΑΡΙΣΑ
Σποραδικές νεφώσεις
17 °C
16.8°C18.5°C
0 BF 48%
«Ιανός» / «Κοροϊδία προς τους πολίτες της Καρδίτσας τα μέτρα της κυβέρνησης»
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

«Ιανός» / «Κοροϊδία προς τους πολίτες της Καρδίτσας τα μέτρα της κυβέρνησης»

ΚΑΡΔΙΤΣΑ ΠΛΗΜΜΥΡΕΣ
EUROKINISSI/ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ

Κοροϊδία προς τους πολίτες της Καρδίτσας χαρακτήρισε τα μέτρα που ανακοίνωσε η κυβέρνηση, ο τομέαρχης Προστασίας του Πολίτη του ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστος Σπίρτζης μιλώντας στo TV100 Θεσσαλονίκης.

Υπεθυμίζεται ότι ο πρωθυπουργός είχε σύσκεψη με τοπικούς φορείς στο Δημαρχείο της Καρδίτσας τη Τρίτη. Την ίδια ώρα καταγράφονται σοβαρές ελλείψεις τροφίμων, ενώ όπως αποκάλυψε ο Δήμαρχος της πόλης, δεν λειτούργησε για όλους το «112».

https://www.youtube.com/watch?v=cpa2bt4fnqQ&feature=youtu.be

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Παράλληλα, ο Χρ. Σπίρτζης πρόσθεσε ότι «τόσες ημέρες μετά την καταστροφική πλημμύρα στην Καρδίτσα δεν υπήρχε κανένα αντανακλαστικό της κυβέρνησης, της Περιφέρειας, του Δήμου. Δεν στάθηκε κανείς δίπλα στους πολίτες. Εμείς, μετά από εντολή του Αλέξη Τσίπρα βρεθήκαμε εκεί την πρώτη ημέρα μετά την καταστροφή και είδαμε από την πρώτη στιγμή τι περνούσαν οι άνθρωποι».

«Είδαμε, όμως, επίσης ότι δεν υπήρχε καμία κεντρική υπηρεσία ή υπηρεσία του Δήμου, της Περιφέρειας να συνδράμει, ούτε είδαμε τον δήμαρχο, τον περιφερειάρχη ή μέλη της κυβέρνησης. Και όλα αυτά όταν το σύνολο των καταστημάτων του κέντρου της πόλης ήταν πλημμυρισμένα, με τεράστιες καταστροφές, όταν όλη η πόλη δεν είχε ρεύμα, όταν υπήρχαν αποκλεισμένα χωριά» τόνισε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.

Επιπλέον, ο Χρ. Σπίρτζης, χαρακτηρίζοντας κοροϊδία τις ανακοινώσεις της κυβέρνησης για την ανακούφιση των πληγέντων έκαν λόγο για «μια κυβέρνηση που ανακοινώνει μέτρα τα οποία είναι θεσπισμένα εδώ και δεκαετίες. Για παράδειγμα οι αποζημιώσεις της αγροτικής παραγωγής από τον ΕΛΓΑ ή τα 600 ευρώ της οικοσκευής είναι θεσμοθετημένα μέτρα εδώ και σαράντα χρόνια. Οι, δε, αποζημιώσεις για καταστροφές σε κτίρια είναι θεσμοθετημένες πενήντα χρόνια».

Στη συνέχεια, ο κ. Σπίρτζης χαρακτήρισε επικοινωνιακό τρικ το ότι «ανακοινώνουν τα αυτονόητα και όσα θεσμικά έχουν υποχρέωση να πράξουν», ωστόσο «υπάρχει ένα βασικό ζήτημα και το έθεσε την Δευτέρα ο Αλέξης Τσίπρας από την Καρδίτσα: Είναι τόσο μεγάλη η καταστροφή στην Περιφερειακή Ενότητα Καρδίτσας που αν δεν αποζημιωθούν στο σύνολο τους τα καταστήματα δεν θα υπάρχει αγορά στην πόλη, δεν θα υπάρχει αγροτική παραγωγή στο νομό.

» Αν δεν συνδράμουν οι κεντρικές υπηρεσίες δεν υπάρχει περίπτωση για τουλάχιστον ένα χρόνο ο νομός Καρδίτσας να βρει τους ρυθμούς που πρέπει να έχει».

Μετρό Θεσσαλονίκης

«Το ότι το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης θα ολοκληρωθεί το 2023 το ανακοίνωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης πριν ένα χρόνο χωρίς καμία εισήγηση από κάποιον υπηρεσιακό παράγοντα, χωρίς να έχει λάβει υπ’ όψιν τα δεδομένα του έργου και τα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν. Και χωρίς να έχει λάβει υπ’ όψιν τη γνώμη και τη γνώση της επιστημονικής κοινότητας και κυρίως των αρχαιολόγων», επεσήμανε ο Χρ. Σπίρτζης και πρόσθεσε ότι «η λύση που επιλέχθηκε από αυτήν την κυβέρνηση, να αποκοπούν τα αρχαία από τον σταθμό Βενιζέλου, οδηγεί στην έντονη πιθανότητα να βρεθούν αρχαία της Ελληνιστικής περιόδου από κάτω και να ανοίξει ένας νέος κύκλος συζητήσεων, μελετών, αναζήτησης τεχνικών τρόπων αντιμετώπισης».

«Εμείς πήραμε ένα έργο στο 30% και σχεδόν το τελειώσαμε. Η ΝΔ έριχνε λάσπη και έλεγε ψέματα και συνεχίζει να κυβερνά μόνο με επικοινωνία. Ο κάθε Θεσσαλονικιός ξέρει ποιος έχει κάνει δουλειά, ξέρει ότι η Θεσσαλονίκη ήταν μια λαμαρινούπολη και ξέρει την πρόοδο που έγινε επί ΣΥΡΙΖΑ. Η πόλη επίσης ξέρει πόσες χιλιάδες κόσμος δούλευε για αυτό το έργο επί ΣΥΡΙΖΑ και πόσες χιλιάδες κόσμος απολύθηκε στις μέρες της ΝΔ», υπογράμμισε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.

«Μας κατηγόρησαν ακόμη και για ότι φέραμε βαγόνια στο έργο και 16 μήνες μετά, χωρίς να έχουν κάνει το παραμικρό, μας είπαν ότι αυτά τα βαγόνια μετακινήθηκαν. Λες και είναι πλέι μομπίλ. Θα έπρεπε τουλάχιστον να ζητήσουν μια συγνώμη.

» Σήμερα, βάσει του χρονοδιαγράμματος, στο Μετρό, με εξαίρεση τον σταθμό Βενιζέλου θα υπήρχε δοκιμαστική λειτουργία και το έργο θα ήταν έτοιμο να παραδοθεί στους Θεσσαλονικείς. Είτε από δογματισμό, είτε από σκοπιμότητα επέλεξαν άλλες λύσεις και πρέπει να απολογηθούν στους πολίτες για το τι έχουν κάνει. Δεν έχουν κάνει για το έργο απολύτως τίποτα» επεσήμανε ο τομέαρχης Προστασίας του Πολίτη του ΣΥΡΙΖΑ, .

«Θα υπερασπιστούμε μέχρι τέλους την πολιτιστική κληρονομιά της πόλης και το δημόσιο συμφέρον»

Μπορεί κάποιος από την κυβέρνηση να μας δείξει ένα υπογεγραμμένο και δεσμευτικό για τον ανάδοχο του έργου χρονοδιάγραμμα; Ανέτρεψαν το συμφωνημένο χρονοδιάγραμμα στο οποίο όφειλε η κοινοπραξία να έχει παραδώσει σήμερα -με εξαίρεση το σταθμό Βενιζέλου- το σύνολο του έργου έτοιμο και να είμαστε σε δοκιμαστική λειτουργία. Οι κάτοικοι της πόλης και οι επισκέπτες θα μπορούσαν να χρησιμοποιούν το Μετρό σε λίγους μήνες. Η ΝΔ δεν θέλει μια ατζέντα για μια σύγχρονη Θεσσαλονίκη, επέλεξαν την επιστροφή στη μιζέρια, στα ψέματα, σε έργα που δεν ολοκληρώνονται ποτέ.

Πώς η υπουργός Πολιτισμού δεσμεύεται χωρίς να έχει εγκεκριμένη και από τον τεχνικό κόσμο και τους αρχαιολόγους μελέτη ότι θα επανατοποθετηθούν τα αρχαία σε ποσοστό 92%; Είναι τρομερό αυτό, όσα κάνουν ταιριάζουν σε δικολάβους και σε πολιτικάντηδες του 1950».

«Μαθαίνουμε ότι η κυβέρνηση Μητσοτάκη στηρίζει και εφαρμόζει τη Συμφωνία των Πρεσπών»

Τέλος, ο Χρήστος Σπίρτζης σχολίασε με σκωπτικό τρόπο τη σύγκρουση εντός της ΝΔ για τη Συμφωνία των Πρεσπών, σηεμιώνοντας ότι «υπάρχουν δύο μεγάλες τάσεις στη ΝΔ που βρίσκονται σε μεγάλη σύγκρουση. Τώρα που μαθαίνουμε ότι η κυβέρνηση Μητσοτάκη στηρίζει και εφαρμόζει τη Συμφωνία των Πρεσπών, καλό θα ήταν να δούμε τι λέει η συνιστώσα της ΝΔ που μένει πιστή στη διαφωνία της με τη συμφωνία και τη συνιστώσα που την τιμά και δίνει μάχες για αυτήν».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL