Κωστής Χατζηδάκης / Ακριβό μου call center

Κωστής Χατζηδάκης / Ακριβό μου call center

Ούτε ένα ούτε δύο, αλλά 12,1 εκατ. ευρώ έδωσε ο Κωστής Χατζηδάκης για να τον ενιαίο τηλεφωνικό αριθμό εξυπηρέτησης πολιτών, όπως καταγγέλλουν Θεανώ Φωτίου και Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου. Τα χρήματα δόθηκαν με διαδικασίες κατεπείγοντος και με την επίκληση της πανδημίας επειδή, κατά τον υπουργό Εργασίας, οι πολίτες δεν είναι ενημερωμένοι.

Έτσι δεν υπήρξε δημοσίευση προκήρυξης, αλλά διαπραγμάτευση. Την ίδια ημέρα που ο υπουργός ενέκρινε το έργο εστάλη πρόσκληση σε πέντε εταιρείες που, όλως τυχαίως, εκτελούν έργα με την κυβέρνηση της Ν.Δ. Από αυτές μόνο η Deloitte Business Solutions A.E. κατέθεσε προσφορά, ύψους 12,1 εκατ.

Επί ΣΥΡΙΖΑ το call center δεν στοίχισε ούτε 1 εκατ.