Ακρίβεια / Υπερδιπλάσιες οι ανατιμήσεις στην ιδιωτική ετικέτα

Ακρίβεια / Υπερδιπλάσιες οι ανατιμήσεις στην ιδιωτική ετικέτα

Οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ που διαθέτουν στους καταναλωτές προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας προχώρησαν σε ανατιμήσεις οι οποίες μεσοσταθμικά έφτασαν το 16,4% το πρώτο τετράμηνο του 2023, όταν οι αντίστοιχες στα επώνυμα προϊόντα ήταν «μόλις» 6%.

Τα τελευταία στοιχεία που παραθέτουν σχετικά δημοσιεύματα για τα σούπερ μάρκετ αναφέρουν ότι το ίδιο «καλάθι» προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας που κόστιζε πέρυσι 150 ευρώ στο είχε φτάσει τα 174,6 ευρώ στο τέλος Απριλίου φέτος

Η διαφορά μεταξύ του «επώνυμου» καλαθιού και του αντίστοιχου ιδιωτικής ετικέτας έχει συρρικνωθεί στα 48 ευρώ, από τα 60 ευρώ αντίστοιχα.

Σημειώνεται εξάλλου ότι πίσω από τα θετικά μεγέθη του λιανεμπορίου και ειδικά των σούπερ μάρκετ λόγω της ακρίβειας, κρύβονται μειώσεις στον πραγματικό όγκο των προϊόντων που διατίθενται.