ΕΦΚΑ / Μόνο με ηλεκτρονικό ραντεβού η εξυπηρέτηση ασφαλισμένων

ΕΦΚΑ / Μόνο με ηλεκτρονικό ραντεβού η εξυπηρέτηση ασφαλισμένων

Μόνο μέσω του συστήματος των ηλεκτρονικών ραντεβού μπορούν να εξυπηρετηθούν οι πολίτες, από τις υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ, καθώς έχει μονιμοποιηθεί το μέτρο και μόνο σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης ή σε επείγουσες περιπτώσεις μπορούν οι πολίτες να εξυπηρετηθούν στα υποκαταστήματα.

Οι ασφαλισμένοι μέσω της εθνικής δικτυακής πύλης gov.gr ή μέσω του δικτυακού τόπου της υπηρεσίας του e-ΕΦΚΑ www.efka.gov.gr/rv,  μπορούν με τους κωδικούς Taxis να εισέλθουν στην υπηρεσία των ηλεκτρονικών ραντεβού. Επιλέγοντας την υπηρεσία και το τμήμα που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν, κλείνουν αυτόματα το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού.

Την ημέρα που έχουν κλείσει το ραντεβού θα πρέπει να προσέλθουν στο υποκατάστημα λίγα λεπτά νωρίτερα για να εξυπηρετηθούν

Σύμφωνα με τον e-ΕΦΚΑ, κατά το 2021, 1.082.324 χρήστες έκλεισαν ηλεκτρονικά ραντεβού με τις υπηρεσίες του φορέα.

Εξυπηρέτηση χωρίς ηλεκτρονικό ραντεβού

Χωρίς κλείσιμο ηλεκτρονικού ραντεβού οι πολίτες μπορούν να εξυπηρετηθούν στα υποκαταστήματα του ΕΦΚΑ κατ' εξαίρεση στις περιπτώσεις:

  •  σε έκτακτες και επείγουσες περιπτώσεις κατά την κρίση του επικεφαλής της μονάδας,
  •  εφόσον αυτό είναι δυνατόν με βάση τα πραγματικά δεδομένα κατά την ώρα προσέλευσης του πολίτη και εφόσον δεν υπάρχουν κλεισμένα ραντεβού εκείνη την ώρα.