Live τώρα    
19°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Ελαφρές νεφώσεις
19 °C
17.0°C20.2°C
2 BF 52%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Αυξημένες νεφώσεις
17 °C
15.4°C17.9°C
0 BF 68%
ΠΑΤΡΑ
Αυξημένες νεφώσεις
15 °C
12.0°C15.5°C
2 BF 74%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Αραιές νεφώσεις
17 °C
15.4°C17.8°C
2 BF 68%
ΛΑΡΙΣΑ
Ελαφρές νεφώσεις
15 °C
14.1°C15.1°C
0 BF 51%
Ημαθία / Οι μπάρες δεν κατέβηκαν κατά τη διέλευση του τρένου – Τρομακτικές στιγμές (βίντεο)
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ημαθία / Οι μπάρες δεν κατέβηκαν κατά τη διέλευση του τρένου – Τρομακτικές στιγμές (βίντεο)

ΤΡΕΝΟ ΗΜΑΘΙΑ
screenshot

Τρομακτικές στιγμές έζησαν στην Ημαθία οδηγοί αυτοκινήτων καθώς στη σιδηροδρομική διάβαση στην περιοχή Αλεξάνδρεια που λειτουργεί αυτόματο σύστημα οι μπάρες δεν κατέβηκαν και έκπληκτοι είδαν ξαφνικά να εμφανίζεται το τρένο της γραμμής.

Οι οδηγοί σταμάτησαν την τελευταία στιγμή μόλις αντιλήφθηκαν ότι το αυτόματο σύστημα με τις μπάρες δεν λειτούργησε και φώναζαν «σταμάτα ρε σταμάτα, σταμάτα ρε σταμάτα», «κάνε λίγο πίσω, λίγο πίσω».

Στο βίντεο που κατέγραψαν οι οδηγοί ακούγονται συγκλονιστικοί διάλογοι. «Οι μπάρες ανοιχτές κανονικά και το τρένο κάνει διέλευση. Ο θάνατος μας η ζωή τους, Αλεξάνδρεια Ημαθίας οι μπάρες ανοιχτές» ενώ το τρένο κορνάρει και περνά μπροστά από τους σοκαρισμένους οδηγούς.

Πηγές του ΟΣΕ ανέφεραν στο MEGA ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν εφαρμόστηκε ο κανονισμός. «Παρακολουθώντας το βίντεο διαπιστώθηκε από τον ΟΣΕ κανονιστική παρατυπία σχετικά με τον συντονισμό λειτουργίας του εν λόγω Αυτόματου Συστήματος Ισόπεδης Διάβασης και της αμαξοστοιχίας. Δηλαδή ενώ το σύστημα ήταν ενεργοποιημένο, η καθυστέρηση προσέγγισης της αμαξοστοιχίας στην Ισόπεδη Διάβαση είχε υπερβεί τα 3,5 λεπτά, χρόνος που έχει προβλεφθεί κατά την κατασκευή του εν λόγω αυτόματου συστήματος».

Με απλά λόγια ο ΟΣΕ απάντησε ότι επειδή άργησε το τρένο να περάσει από τη διάβαση κατά 3,5 λεπτά, το αυτόματο σύστημα που κατεβάζει τις μπάρες για προστασία δεν λειτούργησε.

Οι μηχανοδηγοί από τη πλευρά τους επισημαίνουν πως δεν ενεργοποιήθηκαν τα εφεδρικά συστήματα για να κατέβουν οι μπάρες. «H εφεδρική νάρκη που υπάρχει για αυτές τις περιπτώσεις δίπλα ακριβώς στη διάβαση για κάποιο λόγο δεν ενεργοποιήθηκε και αυτό που βλέπουμε στο βίντεο είναι ότι έγινε ότι προβλέπει ο κανονισμός, σε αυτές τις περιπτώσεις δηλαδή το τρένο θα πρέπει να περάσει με βήμα πεζού και με συνεχή σφυρίγματα, ελέγχει τον δρόμο κι αν αυτός είναι ελεύθερος σιγά σιγά διέρχεται». 
 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL