ΑΔΑΕ / Κτήματα και πανηγύρια στο «ραντάρ» της εφορίας – Ο ρόλος των social media

ΑΔΑΕ / Κτήματα και πανηγύρια στο «ραντάρ» της εφορίας – Ο ρόλος των social media

Κτήματα και γενικότερα ανοικτοί χώροι όπου διοργανώνονται κοινωνικές εκδηλώσεις (γάμοι, βαπτίσεις, πανηγύρια) έχουν μπει στο στόχαστρο της  Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).

Κατά την Αρχή στους χώρους αυτούς ανθεί το «σπορ» της φοροδιαφυγής, μάλιστα η ειδική ομάδα ελεγκτών της ΑΑΔΕ ερευνά εκατοντάδες τέτοιες υποθέσεις φοροδιαφυγής μέσω Facebook,  Instagram, Twitter, Tik Tok και άλλων μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Βασικός στόχος είναι ο εντοπισμός περιπτώσεων φοροδιαφυγής, με τους ελέγχους να έχουν ήδη βγάλει τα πρώτα λαβράκια… εστιάζοντας ακόμα και στα like χρηστών των social.

Χαρακτηριστικά είναι τα όσα καταγράφει απόφαση της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών, που περιγράφει, πώς οι εφοριακοί εστίασαν σε επιχείρηση για πιθανή περίπτωση φοροδιαφυγής, «οι κριτικές πελατών σε ιστοσελίδα για διοργάνωση γάμων οδήγησαν τον έλεγχο στη διαπίστωση μη έκδοσης αποδείξεων», αναφέρει η σχετική απόφαση.

Επίσης ερευνούν αναρτήσεις όπου εμφανίζονται οι χρήστες να κάνουν πολυτελή ζωή δεν ανταποκρίνεται ούτε δικαιολογείται από τα δηλωμένα εισοδήματά τους.